TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nytt kamera - fint vær - nye bilder

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#180311  av dca

NICE!!! veldig nice! en god fotograf er du og !!

lurer på en ting! kn filter? hvordan er det ? funker det? mener å lest at det er litt kjinki på den! eller er det bare å montere?

#180350  av alpinelexus

FÃ¥r k&n insats filter til den orginale luftfilterboksen. Stor sjangs for at han har det!

#180693  av lexusmann

Kjempefin bil!! :D
Likte spesielt den grillen, hvor har du vært etter den?

#180818  av larspronne

K&N filteret er et sånn drop-in filter som sitter rett i den orginale boksen ja, synes den andre løsningen ikke ser så bra ut i motor-rommet på bilene våre.
Ikke noe enorm effekt-økning å snakke om, men den er litt mer responsiv på gassen, og vvt-i er enda litt mer livlig på ca 4300.
(TRC blinker til ved max pådrag rundt 4300 i 2. gir etter jeg bytta filter)

Grillen er importert fra Japan, og er en altezza grill - hvor emblemet er bytta mot et L-emblem fra en 2005 IS grill.

#180820  av Wishmaster

fin bil, fine bilder :D

#180837  av dca

larspronne skrev:K&N filteret er et sånn drop-in filter som sitter rett i den orginale boksen ja, synes den andre løsningen ikke ser så bra ut i motor-rommet på bilene våre.
Ikke noe enorm effekt-økning å snakke om, men den er litt mer responsiv på gassen, og vvt-i er enda litt mer livlig på ca 4300.
(TRC blinker til ved max pådrag rundt 4300 i 2. gir etter jeg bytta filter)

Grillen er importert fra Japan, og er en altezza grill - hvor emblemet er bytta mot et L-emblem fra en 2005 IS grill.
Ok! Innsats filter er det som passer best på slike biler ja! :)
tenker jeg skaffer meg et slikt ett jeg og da!

#181016  av memo

vanvittig fin bil..

det at jeg sitter på værnes nå for å hente min i drammen (identisk som din, sport utgave, skinn og alkantara osv.) gjør det ikke værre for å si det slik :D

faen så jeg gleder meg, kommer til drammen / oslo om et par timer ;)

#181017  av memo

si ifra om du vil ta en liten "meet" når jeg er i trheim på tilbaketuren.. blir vel i kveld en gang :)

sms: 97470841

#181020  av sindrejl

memo skrev:si ifra om du vil ta en liten "meet" når jeg er i trheim på tilbaketuren.. blir vel i kveld en gang :)

Du får komme før 21.00 :) .. da samles vel nesten alle trøndre for å se nyeste Fnf filmen :P

#181023  av memo

sindrejl skrev:
memo skrev:si ifra om du vil ta en liten "meet" når jeg er i trheim på tilbaketuren.. blir vel i kveld en gang :)

Du får komme før 21.00 :) .. da samles vel nesten alle trøndre for å se nyeste Fnf filmen :P
hehey, kult det da... er der rundt 19 tiden tenker jeg.. spørs hvor kjapt det går hos bilforhandleren :)

mulig jeg sender chris en sms ellernoe, om jeg tør ;)
 #181122  av larspronne

nicoloco skrev:lekre bilder mannen! Kan du ta bilder for meg når jeg er ferdig med min bil? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=122857. Flott bil og god fotograf!
klart det.

men er du i larvik eller tromsø?

jeg sitter faktisk på TOS airport i skrivende stund, og er her ofte gjennom jobben, så er du i byen når jeg er der kan vi avtale og jeg tar gjerne noen bilder mot en test! ;)

Lykke til med prosjektet!
 #181193  av nicoloco

Ah, jeg skal si ifra når jeg er i Tromsø neste gang. Bor i Larvik for tiden. men det er greit, bilder mot prøvetur er ok2k. Send meg en mail på nico54@gmail.com, så kan vi jo eventuellt holde kontakten. eventuellt en pm på bilforumet, selv om jeg ikke liker det systemet veldig godt.