TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem mapper Apexi power fc?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #180505  av Andy_Celica

Har ring litt rudt til forskjelige firmaer, men ingen har hørt om apexi, eieneste jeg vet om er bjørnstadbil men det er 60 mil ditt ifra her jeg bor, skulle hatt noen som var litt nærmere!

Noen som vet noe?

PÃ… forhand takk :D
 #180512  av sindrejl

Andy_Celica skrev:Har ring litt rudt til forskjelige firmaer, men ingen har hørt om apexi, eieneste jeg vet om er bjørnstadbil men det er 60 mil ditt ifra her jeg bor, skulle hatt noen som var litt nærmere!

Noen som vet noe?

har hørt så mye rart om bjørnstad bil at jeg vil gjerne ha noen andre til å mappe selv også
 #180514  av Andy_Celica

sindrejl skrev:
Andy_Celica skrev:Har ring litt rudt til forskjelige firmaer, men ingen har hørt om apexi, eieneste jeg vet om er bjørnstadbil men det er 60 mil ditt ifra her jeg bor, skulle hatt noen som var litt nærmere!

Noen som vet noe?

har hørt så mye rart om bjørnstad bil at jeg vil gjerne ha noen andre til å mappe selv også
Vet du om noen da?

#180638  av Blyfot

Finnes det noen som har rullende landevei som justerer "helt vanlige" biler i oslo området i det hele tatt?
Jeg har vert i kontakt med simco, men dem var serdeles useriøse og ubrukelige på kunde servise.
Sist redigert av Blyfot den 19 jul 2006 19:24, redigert 1 gang totalt.

#180641  av Andy_Celica

Blyfot skrev:Finnes det noen som har rullende landevei som justerer "helt vanlige" biler i oslo området i det hele tatt?
Jeg har vert i kontakt med simco, men dem var serdeles useriøse og ubrukelige på kunde servise.
Ja det var slik jeg forstod det når jeg ringte ditt oxo!