TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Max Power i Trondheim - City Syd søndag 18. Juni

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #180520  av @lpher

http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... ight=supra

Her må vi vel stille mannsterke vel? :D

Hvem er med?

1. @lpher - MkIV Supra TwinTurbo
2. predator - MkII MR2
3. Dalan - MkII MR2
4. supratt - Porsche Boxter
5. chris - MkII MR2 Turbo
6. Wishmaster - MkVII Celica
7. sindrejl - MkVI Celica GT4?
8. dca - Mk1 IS200
9. kurtis - Impreza WRX
10. croco-Frod - MkIII Supra
11. Bull - MkV Celica
12. Little Papa - Honda NSX
13.

...og jeg gør selvfølgelig ikke dette for å leke selvutnevnt høvding :D ...men kun for at vi skal klare å få kapret en plass sammen...og vise litt muskler i felleskap :D
Sist redigert av @lpher den 14 jun 2006 22:09, redigert 5 ganger totalt.

#180521  av predator

Fetta, har jeg fått tatt lappen igjen til da, så kommer jeg :D
Må ringe kjøreskolen før og purre på de....

#180533  av Dalan

Hmm, må vel innom og titte litt om vi ikke har dratt ned igjen allerede da.. :D
Mye som skjer i det området i helga da, Rally Trøndelag lørdag og Max Power søndag :)

#180538  av supratt

Om jeg har kommet meg etter X antall SS,er på Rally Trøndelag og jeg ikke stryker med på en SS så kommer jeg nok med min nye yndling. Da Porsch :)

Sign me in du Alpher :wink:

#180542  av chris

Siden jeg bor rett ved City Syd, så er jeg vel selvskreven :P

#180547  av Wishmaster

ja hvorfor ikke. man stikker vel innom uansett så :)

#180554  av @lpher

Cool...keep em comming :D

#180557  av sindrejl

må såklart skrive på meg å ;)

#180578  av dca

ich auch! kommer kjørende dit med gauldal gjengen men...

#180613  av croco-Frod

skriv opp meg på lista oxo!! :D

kommer en tur jeg vettu! :wink:

#180616  av Bull

tar turen jeg også!

#180637  av cameleon

Var en tur innom de max power greiene der i fjor, og stort større piss arrangement enn det der har jeg aldri vært borti. Å møte opp på de greiene der er for min egen del bortkastede penger. Men om man digger å se en gjenomsnittsaldersgruppe på 14 år og en haug med volvoer som burner....så for all del :wink:

#180645  av Tomera

cameleon skrev:Var en tur innom de max power greiene der i fjor, og stort større piss arrangement enn det der har jeg aldri vært borti. Å møte opp på de greiene der er for min egen del bortkastede penger. Men om man digger å se en gjenomsnittsaldersgruppe på 14 år og en haug med volvoer som burner....så for all del :wink:
Sjønner at du ble skuffet, men hvis alle har en slik holdning til å begynne med, er det klart at det aldri blir bedre vertfall! Hvsi flere ''seriøse'' møter opp, blir det jo bra! :)

#180678  av cameleon

Tomera skrev:
cameleon skrev:Var en tur innom de max power greiene der i fjor, og stort større piss arrangement enn det der har jeg aldri vært borti. Å møte opp på de greiene der er for min egen del bortkastede penger. Men om man digger å se en gjenomsnittsaldersgruppe på 14 år og en haug med volvoer som burner....så for all del :wink:
Sjønner at du ble skuffet, men hvis alle har en slik holdning til å begynne med, er det klart at det aldri blir bedre vertfall! Hvsi flere ''seriøse'' møter opp, blir det jo bra! :)
Det har ikke noe med folka, men hele opplegget. arrangementet var jo helt høl i huet. greit nok med burning altså, men når man har 50cm klaring fra bilen som tar donuts og de fulle folka som såvidt blir meiet ned, da har jeg null respekt for et slikt arrangement.
Max Power er i mine øyne et godt eksempel på hva som setter bilinteresserte i dårlig søkelys. Om man leser i de maxpower blada, norge eller england, så er disse treffa bokstavelig talt bassert på fyll. Et treff med flere fulle folk skal man lete lenge etter.

Jeg tror jeg snakker for flere at når det handler om biltreff, så ønsker vi å se hva folk har gjort med bilene og ikke å forklare en full retard hvrfor han ikke kan spy nede i bøttesetene etc.

Klarer Max Power å skape noe litt mer seriøst, så skal jeg ikke klage jeg, men hittil så er de treffa der fader meg ikke verdt å gå på. Når man kommer tilbake til bilen sin og finner en ølflaske på panseret, da er det ikke så mye som frister for å returnere på et slikt treff.