beerba skrev:Hva må gjøres med 7mgte for å få ca 600hk
Kommer girkassa og diffen til å holde
Hva brukes for å få bort AFM
Mange spørsmål, men når man ikke vet bedre så er det kanskje best å spørre de som har skikkeli peil 
Her er en liste.
Borret blokk 0,50mm
slipt veiv 0,25mm
ombygde oljehull i veiv
ombygde oljhull i blokk
Crower veivstaker
JE stempler med 28cc i dish i stedenfor 18 originalt
Clevite77 lagre
Crower rodbolts
ARP mainstuds
ARP flywheelbolts
ARP headstudkit
HKS 1,6mm toppakning
AEM innsprut
AEM justerbare kamdrev.
HKS cdi tenning
Ferrera ventiler i overdim med doble fjærer og titanium retainers
Kammer med hemmelig durasjon og løft
Tubular manyfoyld
PT68 turbo god for 850hk på 2,8kg trykk beregnet på motor fra 2,8L-3,2L
hks gt2 wastegate 60mm
Oljefilterforflytter
Seriøs clutch til 800hk (spec)
hks ssqv dumpventil
880cc dyser
ombygd original fuelrail, inn på begge sider, og fjernet kaldstartdyse med retur på midten
Skamportet topp
Aeromotive trykkregulator
setrab oljkjøler og termostat
Diffen og girkassen henger med, det er ingen problem med det.
om du vil vite mere så kan du ringe meg på 98286714
Denne motoren bremste 575hk og 750nm uten kammer, har nye kammer klar for montering, men det blir ikke før til vinteren, regner med å hente ca 100hk på de