TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Senking til st205, 25mm helst. hva anbefaler dere?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #182103  av sindrejl

Sliter litt med å finne noen som selger gode senkesett uten at jeg blir flådd skjorta, hva anbefaler gjengen her inne? :)
 #182115  av Andy_Celica

sindrejl skrev:Sliter litt med å finne noen som selger gode senkesett uten at jeg blir flådd skjorta, hva anbefaler gjengen her inne? :)
Sorry off topick:
Men virker som du har bestemt deg for å beholde celicaen, siden du skal handle til den lissom :mrgreen:

Men fensport selger TRD fjærer på 25mm, har hørt at disse skal være bra!
 #182137  av sindrejl

Andy_Celica skrev:
sindrejl skrev:Sliter litt med å finne noen som selger gode senkesett uten at jeg blir flådd skjorta, hva anbefaler gjengen her inne? :)
Sorry off topick:
Men virker som du har bestemt deg for å beholde celicaen, siden du skal handle til den lissom :mrgreen:

Men fensport selger TRD fjærer på 25mm, har hørt at disse skal være bra!
foreløpig beholder jeg den :) trd skal jo være greit.. noen som har tips om noe annet? liker ikke helt å handle fra fensport mer siden jeg får moms regning etterpå :D

#182141  av sindrejl

sitter å snakker med toyota nå.. en dame som tok tlf på delelageret; til celica.. gt4? hva er det? Senkesett sa du? foran altså?

hvem i heite senker bare foran da? :)

delenr: am28176000. pris 2700,-

#182175  av B_Quist

[quote="sindrejl"]sitter å snakker med toyota nå.. en dame som tok tlf på delelageret; til celica.. gt4? hva er det? Senkesett sa du? foran altså?

LOL :lol:
Det hadde vell blitt fint :P

#182209  av sindrejl

B_Quist skrev:
sindrejl skrev:sitter å snakker med toyota nå.. en dame som tok tlf på delelageret; til celica.. gt4? hva er det? Senkesett sa du? foran altså?

LOL :lol:
Det hadde vell blitt fint :P
kom meg for øret her isted at damen som tok tlf har fått sparken andre steder pga hu var rett og slett dum og uten kunnskaper at all :P age of 26 ca

#182285  av B_Quist

Hehehe jævlig bra...

#182480  av sindrejl

kikker litt på Tein, de senket noe helt vanvittig mye (37mm)! men det står de er beregnet for OEM dempere? vil det ikke subbe i humper om jeg senker så mye og har oem dempere da?

#183046  av Hammeren

senka min bak i helga, (får ta foran neste helg) skjærebrenner er billigst 8)
Vedlegg
DSC00405.JPG
DSC00405.JPG (44.12 kiB) Vist 1993 ganger

#183051  av sindrejl

mulig det, men jeg liker å ha litt sikkerhet jeg da ;) samt stivere fjærer.. kapping fikser liksom ikke helt det :P

#183056  av Hammeren

sindrejl skrev:mulig det, men jeg liker å ha litt sikkerhet jeg da ;) samt stivere fjærer.. kapping fikser liksom ikke helt det :P
,
smak og behag det vettu :wink:
for gate bruk syns jeg den er stiv nok, ikke noen fare for at den hopper ut hell.
skal da teste den slik, er jeg missfornøyd smir jeg om noen andre fjærer.
vurderte å smi om disse, men tror den hadde egnet seg mest på bane da. he he
Vedlegg
DSC00400.JPG
DSC00400.JPG (64.38 kiB) Vist 1978 ganger

#183138  av grimfer

Oppdaget nylig at jeg har Sachs-dempere og Eibach-fjærer. Tror bilen min er senka ca 2,5-3 cm.

Jeg synes det fungerer greit. Ikke for stivt og ikke for mykt.

#183141  av sindrejl

sliter med å finne dette til teite ss opphenget :P noen som vet om billige men gode fjærer og HVOR dette kan kjøpes? :)

#245855  av castman

sindrejl skrev: noen som vet om billige men gode fjærer og HVOR dette kan kjøpes? :)
BUMP! noen som vet hvor man få tak i 30-40mm senkefjører e.l til st205?