TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kenwood DDX-6027 vs 6029 vs 8027

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #182506  av Hyperion

Jeg har kikket på disse spillerne og skal med all sannsynlighet ha en av dem (om ikke Pioneer skulle trylle fram en i samme prisklasse med det aller første). Det jeg lurer på er hva jeg bør kjøpe. Alle ser i og for seg bra ut, men har sett så store forskjeller i pris at jeg lurer på om 6029 er bedre eller dårligere enn 6027 (eller om forskjellen i nummer bare indikerer noen praktiske forskjeller. tror 6027 har 6.5" skjerm(og rød/grønn knappebelysning mens 6029 har 7". skjerm og blå knappebelsyning) 8027 er vel "toppmodellen" i denne serien. Er det noen som har litt kunnskap og tips om disse spillerne? @lpher eller Chris har vel noen på lager kanskje ;)

#182595  av @lpher

...og jeg setter herved over til Kenwood-sjef Chris i andre etasje :D

#182597  av sindrejl

@lpher skrev:...og jeg setter herved over til Kenwood-sjef Chris i andre etasje :D
jøssenavn.. våken tidlig? OT deluxe dette, men

#182622  av gnmfr

Rikitg som du sier at den nye 6029 har litt større skjerm og sånt... Den har også muligheten til bluetooth... Stort mer enn dette veit jeg ikke om... Har planer om en selv også når pengene strekker til, blir i tilfelle en fra 60xx serien, men er usikker på hvem, litt planer om 6027 ;)

Regner med chris har all informasjonen som trengs så venter vel bare på han skal komme med en komentar her 8)

#182624  av Andy_Celica

Pioneer har jo den 5700 saken da, vet det ikke er en dobbeldin slik som de du har lagt ut, men den pioneeren skal vist være veldig bra + at den er en del billigere!

#182637  av chris

Takk for det @lpher :D

DDX6029 er egentlig en oppgradering av DDX6027.. den har som du sier 7" skjerm og det er vel blå knappebelysning på den. Har ikke sett den live enda, men menyene er helt sikkert også endret litt på. Utover det er det samme spiller. Egentlig en ganske vanlig spiller lydmessig sett, ikke noe fancy shit, bortsett fra det faktum at det er en double-din multimedia-enhet da :P

DDX8027 er kongen på haugen av disse. Denne har en helt annen lydenhet, og gir muligheter for Surroundlyd, fet equalizer, og frekvensene kan stilles til man blir blå. Den har riktignok "bare" 6.5" skjerm, men kvalitenen er det ingenting å si på. Jeg har denne selv, og har navi i tillegg på den. Utvilsomt den beste enheten jeg har hatt i bilen (min forrige var 'flaggskipet' til Pioneer, AVH-P7500DVD.

Har man double din er DDX6027 / 6029 bedre valg enn den rimelige AVH-P5700DVD til Pioneer, både lydmessig og utseendemessig.

Nei, Pioneer kommer ikke med en rimelig double-din spiller i nærmeste fremtid.
Ja, jeg kan gi deg gode priser på Kenwood'ene :D

#182668  av Hyperion

chris skrev:Takk for det @lpher :D

DDX6029 er egentlig en oppgradering av DDX6027.. den har som du sier 7" skjerm og det er vel blå knappebelysning på den. Har ikke sett den live enda, men menyene er helt sikkert også endret litt på. Utover det er det samme spiller. Egentlig en ganske vanlig spiller lydmessig sett, ikke noe fancy shit, bortsett fra det faktum at det er en double-din multimedia-enhet da :P

DDX8027 er kongen på haugen av disse. Denne har en helt annen lydenhet, og gir muligheter for Surroundlyd, fet equalizer, og frekvensene kan stilles til man blir blå. Den har riktignok "bare" 6.5" skjerm, men kvalitenen er det ingenting å si på. Jeg har denne selv, og har navi i tillegg på den. Utvilsomt den beste enheten jeg har hatt i bilen (min forrige var 'flaggskipet' til Pioneer, AVH-P7500DVD.

Har man double din er DDX6027 / 6029 bedre valg enn den rimelige AVH-P5700DVD til Pioneer, både lydmessig og utseendemessig.

Nei, Pioneer kommer ikke med en rimelig double-din spiller i nærmeste fremtid.
Ja, jeg kan gi deg gode priser på Kenwood'ene :D
Takker for svar :) Da har du fått en PM Chris!