TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva med et norsk supra treff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #182568  av soltec

Hvem er med på/arangere et supra treff i norge en plass i sommer.

#182629  av @lpher

Høres ut som en god ide. Spørsmålene er jo da..hvor og når? :)

#182658  av tojo

Når,hvor? jeg er med om MKIII er velkommen da :D Midtnorge høres bra ut :? Trondheim f.eks eller?

#182669  av soltec

tojo skrev:Når,hvor? jeg er med om MKIII er velkommen da :D Midtnorge høres bra ut :? Trondheim f.eks eller?
Synest det bør være for alle supraer mkI mkII mkIII MkIV. For meg er det nett det samme hvor det er. men midt norge høres jo retferdig ut. Men der igjen, hvor når. hadde jo vert en ide og høre med folket hvem og hvor mangen som blir med?

Hadde vert artig og laget til et drag på banne eller noe.

#182677  av cameleon

Skal ikke se bort ifra at det hadde blitt et bra oppmøte med så mange supraer det begynner å bli her til lands i alle fall :P :mrgreen:

#182998  av @lpher

Trondheim høres ut som en god ide :mrgreen: Meeeeeeen....nå kan det jo hende jeg er LITT partisk i det spørsmålet da :wink:

Spørsmålet er vel hva man skal lokke med for å få med folk som bor mer enn "et lite stykke unna" da? :wink:

Lånke-banen er ikke akkurat ACR-light heller...og ikke spesielt egnet til å la Supras strekke ordentlig på bena....dessverre :wink:

De holder på å bygge to (!!) nye baner innenfor 10-12 mil uttafor Trondheim...men det gjennstår å se om noen av disse blir ferdige i åra da... :roll:

Det eneste safe jeg kan tenke meg er Hot August Nights drag-arrangementet som blir avholdt i Trondheim 11-13. August :wink:

#183000  av @lpher

chris skrev:Toyota-treff er ikke bra nok for dere eller? :P
Pfft....blir enklere logistikk med så få :D

#183042  av supratt

Er med jeg, med min MK2 :D

Fikk henta Eleanor ikveld og nå er ting som det skal være igjen. Ny clutch og nylig EU godkjent, så nå er alt bare fryd og gammen. Gøy å kjøre BIL igjen, den er liksom så RÅ på en måte min gamle kjærre, litt oljelukt og sånt er bare knall det :wink:

#183190  av elino

Med kun en norsk Supra (vår røde) påmeldt på Suprameetet i Sverige 8 juli får jeg håpe interessen blir større i Norge....

For vår del blir det nok for kort varsel hvis det blir i sommer :(

#183214  av @lpher

elino skrev:Med kun en norsk Supra (vår røde) påmeldt på Suprameetet i Sverige 8 juli får jeg håpe interessen blir større i Norge....

For vår del blir det nok for kort varsel hvis det blir i sommer :(
...og deri ligger nok utfordringen vår også..skal vi tromme sammen til noe slikt...så må det gjøres ordentlig...og da må man gjerne varsle laaang tid i forveien :wink:

#183261  av tommis

Fåreslår at hvis vi skal arrangere et Supra treff må det bli ei helg på Vålerbanen i høst en gang. Det er jo den beste banen etter ACR, eller??

#183289  av @lpher

tommis skrev:Fåreslår at hvis vi skal arrangere et Supra treff må det bli ei helg på Vålerbanen i høst en gang. Det er jo den beste banen etter ACR, eller??
Tenkte på Våler-banen jeg også faktisk :wink: Men...det spørs om det ikke er litt sent å begynne å planlegge noe til i år...dessverre :wink: ...ihvertfall om vi ønsker oss BRA oppmøte :)