TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vinduet blafrer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #20377  av hovik

når jeg ligger over ca 205. ( Dette foregår selvsagt ikke i norge )

Noen som opplever tilsvarende eller har råd å gi ?

(91 mod MKII )

#20380  av MRQuoc

min blafrer ved 100. (dette gjelder selvsagt bare i 100-sonen :mrgreen: )
men det er rett og slett på grunn av at vindus-heisen eller.no er litt svak\løs\slarkete , kommer nok av 6x9tommere som har slått og slått og slått luft i dørene i mange år. :)

#20385  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:min blafrer ved 100. (dette gjelder selvsagt bare i 100-sonen :mrgreen: )
men det er rett og slett på grunn av at vindus-heisen eller.no er litt svak\løs\slarkete , kommer nok av 6x9tommere som har slått og slått og slått luft i dørene i mange år. :)
Regner med det er slik på alle mk1`er,blir litt slitasje med åra...Og dette gjelder vel en god del mk2 er også,biler som har den Vindus løsningen der er ikke så lett å få 100% tett...Men ofte kan det bare være slitasje på gummien,som er skylden..

DU kan tenke deg åssen det var den dagen brodern kjøpte mr2 en og vi lå i 180 uten den lille siteruta bak,den var erstattet med plast;)Det røsket i hele bilen,har nok hørselsskader etter det ja :wink:

#20391  av MRQuoc

hehe , hørsel skader er ikke så veldig unormalt i denne "bransjen" :D ...
Hardere gummilister kan ghjelp kanskje -.. +?

#20392  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:hehe , hørsel skader er ikke så veldig unormalt i denne "bransjen" :D ...
Hardere gummilister kan ghjelp kanskje -.. +?
hehe ja....
Tja hardere gummilister,hmm tja men da vil det ikke bli like tett som "myke" om man ikke lager dem trangere da...Hm men noen fleksible myke skulle vel være det beste :?

#20394  av MRQuoc

tja , hvem skal slå meg for å tenke helt i bakvendt land ?

right! litt mer myke ville gjort seg, men så kom den veggen med luft i 204km\t som gjerne flytter den litt ? , dytter litt luft inn her og der..

#20399  av hovik

erling skrev:Hvilket vindu?
Hvertfall venstre dørvindu. Konser egentlig mest på å kjøre i slike situasjoner, men blafringa fra det vinduet var nesten plagsomt. Ellers artig bil 8)

#20411  av CelicaTurbo

sikkert bare noen føringer nedi døren som bør strammes opp, det er ihvertfall ikke meningen at det skal være slik :)

#20438  av bose

uansett så skal ingen kjøre så fort får det er ikke lov. :P

#20452  av chris

bose skrev:uansett så skal ingen kjøre så fort får det er ikke lov. :P
Ey. han sa han ikke gjorde dette i norge :mrgreen:

#20463  av Christian

Min blafrer over 100 den, etter at sideskjørta ble montert :roll:
Jaja, litt targatak lyd tar ikke livet av meg :mrgreen:

#20503  av hovik

Hele bilen lager litt rar lyd over 140, men blafringa av vinduet over 200 er helt sjukt, ikke helt levbart. Redd for at det skal knuse.

#20513  av chris

hovik skrev:Hele bilen lager litt rar lyd over 140, men blafringa av vinduet over 200 er helt sjukt, ikke helt levbart. Redd for at det skal knuse.
Har aldri opplevd noe sånt på min nei.

#20526  av MRQuoc

chris skrev:
hovik skrev:Hele bilen lager litt rar lyd over 140, men blafringa av vinduet over 200 er helt sjukt, ikke helt levbart. Redd for at det skal knuse.
Har aldri opplevd noe sånt på min nei.
Tør du å kjøre så fort ? :mrgreen: