TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som kjenner igjen denne spoileren?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #20418  av turboman

Hei

Synes denne spoileren så kul ut, noen som vet hva slag den er??
Vedlegg
mr2-spoiler.jpg
mr2-spoiler.jpg (41.12 kiB) Vist 4156 ganger

#20419  av MR2turbo

En sånn f.eks? ;)

Bilde

#20425  av MRQuoc

jøss for en dame :!:
 #20427  av Mr2 Mk2

turboman skrev:HeiSynes denne spoileren så kul ut, noen som vet hva slag den er??
Syns den er den peneste til mk2 jeg også...Det er 98 spoiler`n hadde gått for den visst jeg hadde mk2... :D
 #20450  av chris

Jostein skrev:
turboman skrev:HeiSynes denne spoileren så kul ut, noen som vet hva slag den er??
Syns den er den peneste til mk2 jeg også...Det er 98 spoiler`n hadde gått for den visst jeg hadde mk2... :D
98 spoiler og 94 lykter, nydelig kombinasjon :)

#20469  av sindrejl

spoilern på hvem? Bilde Synes Det har blitt mye fokusering på damer her inne i det siste ;)

#20569  av Erlend

98-spoileren er uten tvil fineste av de 3! Som jeg har sagt før kan man finne en modifisert versjon på http://www.fastmr2.com

Fy flate for ei dame! Oooh-wee! Må skaffe meg ei sånn når jeg får MR2 :)

#20583  av Christian

Erlend skrev:98-spoileren er uten tvil fineste av de 3! Som jeg har sagt før kan man finne en modifisert versjon på http://www.fastmr2.com

Fy flate for ei dame! Oooh-wee! Må skaffe meg ei sånn når jeg får MR2 :)
Som ingen bør handle av :?

#20592  av Erlend

Serverer de jalla, Christian? :( Det var litt kjipt...

hoi

#20740  av Dont_Panic

er den 98 vingen grei og montere eller? må det lakkeres på bakskjermene etter gamle vingen er tatt av? noen som vet pris på den?

#20746  av VeilSide

Har vel ikke sagt så mye her inne i det siste men skal prøve etter beste evne å bli litt mer aktiv (er jo bare for mitt eget beste) ;)

Bilde
Regner med at det er denne vingen det er snakk om?
Rear spoiler Toyota MR2 SW20 1998-1999, adjustable

Huff den var jo ikke lite dyr. (Hvis ikke leverandøren min overpriser delux).

10 000,- (Turde nesten ikke lage denne posten men måtte bare. Skal se om jeg ikke finner ei som ligner til en MYE bedre pris seinere i kveld.

(Sorry hvis jeg poster litt mye på forumet men webmasteren min har seff fått seg en unge og siden han gjør alt på dugnad så må jeg nesten bare vente. Gratis er alltid den beste prisen ;))

#20762  av CelicaTurbo

6650,- herfra: http://www.mr2specials.net (Silo på div MR2 forum). Det er ferdig lakkert fra 98-modellens fargekart om jeg forstod rett, men det kommer moms og frakt i tillegg og da er prisen skremmende nærmt 10.000 ja.. Tipper den er orginal toyota så spørs det hva det koster å hente direkte fram dem her til lands? Trenger ikke være så dyrt men det spørs om de klarer.

#20765  av VeilSide

Kan stemme det at den kommer "ferdig" lakka.
This spoiler is sprayed in an original colour.
Prisen er fix ferdig levert nesten på senga (fixer den hvis jeg ikke må kjøre så langt ;)) og kommer ikke noe ekstra som hvis noen spør : "Hva blir prisen med frakt ?" osv...

#20786  av Christian

Erlend skrev:Serverer de jalla, Christian? :( Det var litt kjipt...
De gjorde det til meg ja, havna i skikkelig mail krig med de, venta 3mnd på vingen min og den var herpa på 4 steder da jeg fikk den :?
De lovet meg ca 3 ukers lev. tid
Fikk klar beskjed om at jeg og andre normenn kunne drite i å bestille noen mer :roll:

#20787  av Christian

Erlend skrev:Serverer de jalla, Christian? :( Det var litt kjipt...
De gjorde det til meg ja, havna i skikkelig mail krig med de, venta 3mnd på vingen min og den var herpa på 4 steder da jeg fikk den :?
De lovet meg ca 3 ukers lev. tid
Fikk klar beskjed om at jeg og andre normenn kunne drite i å bestille noen mer :roll: