TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ts-ogn landstreff nord nr 2,Hvem er med?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#183508  av Tomera

Garantert jeg! :D

#183521  av tojo

:D As always :D Er påmeldt,men dukker nok ikke opp før lørd 26Aug grunnet ferie.
Håper på like bra fremmøte som vårtreffet. :P

#183525  av ST205RR

Jeg kommer :twisted:

#183565  av Mr2Kamilla

I`ll be there.. Garantert =)

#183566  av Master

Jeg kommer ! men ikke med bil foreløpig.. har nok noe kjøleproblemer :(

#183568  av kennethx

Jeg skal prøve, hehe, men akkurat nå står motoren i deler, og masse deler er i bestilling...og det er ikke SÅ lenge til...så det spørst jo om bilen blir klar. Men neste år regner jeg uansett med å stille sterkt :)

#183569  av sindrejl

er et ganske "stort" lokalt japsetreff her da, så må nesten støtte oppunder det er jeg redd.. så er kanskje ikke så mange trøndere som kommer på sommertreff2.. :(

#183581  av @lpher

sindrejl skrev:er et ganske "stort" lokalt japsetreff her da, så må nesten støtte oppunder det er jeg redd..
Eh...man bør kanskje begynne å promotere dette treffet litt? Jeg finner ihvertfall MEGET lite info om japsetreffet :wink:

#183597  av tojo

sindrejl skrev:er et ganske "stort" lokalt japsetreff her da, så må nesten støtte oppunder det er jeg redd.. så er kanskje ikke så mange trøndere som kommer på sommertreff2.. :(
Er det dette treffet du snakker om: 26. aug / Powermeet LÃ¥nke 2006 - LÃ¥nkebanen. :?:

Varer jo bare 1 dag! da kan dere jo komme oppover til ACR både fredag 25 og Søndag 27 :wink: Blir nok et bra oppmøte aav "japsebiler" her oppe også. :D

#183599  av VeilSide

Jeg kommer om jeg har penget til det denne gangen og vist jeg ikke har andre planer :D

#183610  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev:er et ganske "stort" lokalt japsetreff her da, så må nesten støtte oppunder det er jeg redd..
Eh...man bør kanskje begynne å promotere dette treffet litt? Jeg finner ihvertfall MEGET lite info om japsetreffet :wink:
er HELT enig.. satt å tenkte på dette selv idag også..

#183611  av sindrejl

tojo skrev:
sindrejl skrev:er et ganske "stort" lokalt japsetreff her da, så må nesten støtte oppunder det er jeg redd.. så er kanskje ikke så mange trøndere som kommer på sommertreff2.. :(
Er det dette treffet du snakker om: 26. aug / Powermeet LÃ¥nke 2006 - LÃ¥nkebanen. :?:

Varer jo bare 1 dag! da kan dere jo komme oppover til ACR både fredag 25 og Søndag 27 :wink: Blir nok et bra oppmøte aav "japsebiler" her oppe også. :D
er fremdeles et lokalt banetreff som det ikke er mye av her i trøndelagen, så... om dem begynner å få ræva igir og promotere det litt mer så blir jeg hjemme.. bor jo kun 20min unna :)

#183856  av ingarh

Kommer med MR2, Lotus Elise 111S og Lotus Esprit. Impresa RA?

Hotell er bestilt Meiergaarden, vi kommer på torsdags kveld.

#183983  av Henrik

Jeg kommer hverfall en opp på ACR.
Har ikke vært der før...

Å siden jeg ikke rakk det i juni... må jeg ta meg en tur i August synes jeg.. 8)