Som sagt hvem blir å dukke opp på neste treff?Looking forward to it..
I aint afraid of no boost
sindrejl skrev:er et ganske "stort" lokalt japsetreff her da, så må nesten støtte oppunder det er jeg redd.. så er kanskje ikke så mange trøndere som kommer på sommertreff2..Er det dette treffet du snakker om: 26. aug / Powermeet Lånke 2006 - Lånkebanen.
@lpher skrev:er HELT enig.. satt å tenkte på dette selv idag også..sindrejl skrev:er et ganske "stort" lokalt japsetreff her da, så må nesten støtte oppunder det er jeg redd..Eh...man bør kanskje begynne å promotere dette treffet litt? Jeg finner ihvertfall MEGET lite info om japsetreffet
tojo skrev:er fremdeles et lokalt banetreff som det ikke er mye av her i trøndelagen, så... om dem begynner å få ræva igir og promotere det litt mer så blir jeg hjemme.. bor jo kun 20min unnasindrejl skrev:er et ganske "stort" lokalt japsetreff her da, så må nesten støtte oppunder det er jeg redd.. så er kanskje ikke så mange trøndere som kommer på sommertreff2..Er det dette treffet du snakker om: 26. aug / Powermeet Lånke 2006 - Lånkebanen.![]()
Varer jo bare 1 dag! da kan dere jo komme oppover til ACR både fredag 25 og Søndag 27Blir nok et bra oppmøte aav "japsebiler" her oppe også.