Joda, på din profilside? http://www.ts-ogn.no/phpBB2/profile.php ... ditprofile
....eller får du noen feilmeldinger?
ToyThom skrev:Men hadde vært artig å kunne legge inn et signature bilde og da! Hadde virkelig spicet opp forumet litt!Og der har du fått inn ett signatur bilde ja. Dette opptar omtrent en fjerdedel av min skjermhøyde som er tilgjengelig for innlegg. Veldig spicy!
Speeder skrev:irriterer min signatur også? for da kan jeg fjerne denToyThom skrev:Men hadde vært artig å kunne legge inn et signature bilde og da! Hadde virkelig spicet opp forumet litt!Og der har du fått inn ett signatur bilde ja. Dette opptar omtrent en fjerdedel av min skjermhøyde som er tilgjengelig for innlegg. Veldig spicy!
Takk
ThaShiZnitH skrev:Skal nok prøve å gjøre den mindre! Har bare ikke tidMen da kan du i tilfelle fjerne den til du har forminsket den da, istede for å terge de andre på forumet.
ThaShiZnitH skrev:Mente det ikke slik da, de andre sier jo at de synes den er for stor, derfor hadde det vel vært greit å fjerna den og i tilfelle fått opp en som er litt mindre.Tror ikke Andy liker meg særlig! Har ikke fått klager på det før no!
![]()
![]()