TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• more power i supra? hjelp

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #184339  av sinner78

har en japse supra som skal ha litt mer hest,,eneste eg har gjort med den e å fjærne begge katylisatorane å montert chip for å få den over 180,hva mer bør eg gjør?vil ha vertfall 400 -500 hest

#184343  av Rockon GT-R

Bjorseten? Såg bilen din i går, vakkert!!

Les om BPU kit til supra her på forumet.. 450 hk ca.. :)
 #184358  av @lpher

sinner78 skrev:vil ha vertfall 400 -500 hest
500hk er nok litt drøyt med orginal-jdm-snurrene er jeg redd...men om du vil prøve så vil vel oppskriften se omtrent slik ut:

Fjerne katalysatorer.
Montere restriktor ring.
Nye større dyser (Euro/us 550-dyser holder om du ikke skal over 500hk)
Ny kraftigere bensinpumpe.
Ny luftfilterinnsats. (Som fks. K&N)

En kurant boostcontroller hadde vel heller ikke vært feil her :wink:

I tillegg bør du oppgradere bremsene om den har "de små" supra bremsene..som jdm-supras ble levert med som standard opp til 1995.
 #184481  av SupraN/A

sinner78 skrev:har en japse supra som skal ha litt mer hest,,eneste eg har gjort med den e å fjærne begge katylisatorane å montert chip for å få den over 180,hva mer bør eg gjør?vil ha vertfall 400 -500 hest
Hva har du gjort for å fjerne fartssperra??? :shock:

#184505  av sinner78

har satt i chip for og fjærne farts-spera

#184514  av sinner78

hvor kan eg få handla dette eg trenger til bilen,og noen som vet om noen gode verksted som har greie på supra?

#184546  av Harkoon

http://www.toyparts.no Snakk med Bontvedt . Han kan sine ting, og skaffer deler til deg ..

#184564  av @lpher

Eller Are hos Ourom's Auto for den saks skyld :)
Tlf: 62 41 04 41
 #184692  av Rockon GT-R

@lpher... hvorfor svarer du ikke på hverken b-post eller mail? Du er jo aktiv i andre tråder her---

Mvh
Jan Erik

#184699  av sinner78

@lpher skrev:Eller Are hos Ourom's Auto for den saks skyld :)
Tlf: 62 41 04 41

takker
 #184725  av @lpher

Rockon GT-R skrev:@lpher... hvorfor svarer du ikke på hverken b-post eller mail? Du er jo aktiv i andre tråder her---

Mvh
Jan Erik
Du har fått svar på PM du :) Har ikke sett noe mail fra deg da :wink:

...og som jeg har nevnt endel gang tidligere....i høysesong så er det enklest å nå meg på alf@bilstereo.no :) Jeg ligger på all time high for tia....med i snitt 35 jobb mail...10-15 private...og tilsvarende antall pm's på ett par forums...dette er PR DAG...så om jeg svarer litt sent av og til...så er det ikke intentional med andre ord...men kun ett resultat at det blir litt mye av og til :wink:

Du kan jo kontakte meg på msn da? alf-mo@online.no :)

#184789  av Rockon GT-R

My bad :) Fått fiksa det nå!