TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• klare baklykter for MR2, Supra og Celica

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #20867  av CelicaTurbo

Klare baklykter i diverse varianter finnes her.

http://www.takakaira.com/asp/table.asp? ... IidfEgcjFe#

(fant på 200sx-ogn i dag, ikke så interessant for meg men det er sikkert andre her som kan synes det er interessant. Prisen er noe høy da, men englenderne kjenner takakaira for god service ihvertfall).

#20872  av chris

Jeg titta på den til SW20, men.. jeg vet ikke jeg.. bortsett fra at prisen var sinnsyk, så.. nei.. frista meg ikke.. synes ikke de så noe pene ut. hadde vært greit å sett de montert på en bil, men jeg tviler på det blir pent.

#20884  av CelicaGT

Hmmm, eg fikk jo til min Celica hos toyota forhandler.. japanske lykter da...Ikkje E merka da.. men dei kom på 1400 for begge.
Synest dei er finare

#20891  av chris

CelicaGT skrev:Hmmm, eg fikk jo til min Celica hos toyota forhandler.. japanske lykter da...Ikkje E merka da.. men dei kom på 1400 for begge.
Synest dei er finare
Helt enig. :) Nei, jeg går nok for 94 lykter på mr2'en, og originale hvite blinkerser foran :)

#20917  av Erlend

Likte ikke de lyktene der noe særlig...selv om jeg ikke har sett de montert. Det blir litt for mye sølv - nesten litt mercedes? *grøss*

#20926  av chris

Erlend skrev:Likte ikke de lyktene der noe særlig...selv om jeg ikke har sett de montert. Det blir litt for mye sølv - nesten litt mercedes? *grøss*
Ã¥ fytti...

#20970  av mk1 black limited

CelicaGT skrev:Hmmm, eg fikk jo til min Celica hos toyota forhandler.. japanske lykter da...Ikkje E merka da.. men dei kom på 1400 for begge.Synest dei er finare
Helt enig. Og $700 er ca. 5600 (!) NOK? Japanerne er gale...:-)

#20998  av VeilSide

Nå har jeg vistnok forstått at Takakira ikke er så voldsomt billige. Menne...har vel noen tanker/ideer som må viderefomidles til en viss leverandør ja... (selv om ingen likte dem) ;)

#21040  av memo

vil ha altezza-style lykter til min :/

men som mange har erfart, er de aldri blitt laget, og kommer sikkert ikke til å bli det heller..

-m

#21052  av CelicaGT

D e vel snakk om at VeilSide snart kan skaffe sånne lykter...??...

#21056  av VeilSide

Det skal stemme det. Menne....ingen dato enda desverre...

#21105  av CelicaGT

Du må gi beskjed :D (har sikkert minnet deg på dette 100000 ganger)

#21141  av VeilSide

Hehe....er bare å si irfa så ofte du bare ønsker. Kommer til i første omgang å ta inn ett litt stort parti med litt "mix" oppi. Så får vi se åssen det går. ;)