TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• richeros sin celica st202. "nylakkert ++"

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #187223  av richeros

Her er da noen bilder av min celica slik den står idag. Har liggende et styling sett fra erebuni (fronlippe, baklippe og to stk sidekjørt) ferdig lakkert som etter planen skal monteres i etterkant. Bilen er lakkert i orginalfarge pluss klarlakk.

Vingen som står på er fra erebuni også.

Synspunkter mottas med takk! :)
Vedlegg
celica_forfra.jpg
celica_forfra.jpg (83 kiB) Vist 2723 ganger
celica_ovenifra.jpg
celica_ovenifra.jpg (94.45 kiB) Vist 2704 ganger
celica_bakendifra.jpg
celica_bakendifra.jpg (76.88 kiB) Vist 2709 ganger
Sist redigert av richeros den 18 jul 2006 21:59, redigert 2 ganger totalt.

#187224  av Magne

Naaaaaaaaaais! ;)

#187226  av aneriks

pen bil svart bil er rått!

#187255  av Mr2 Mk2

Så meget bra ut der der, hvem fikk du til å lakkere? og har du gjennomgått den, uten å finne noe å plukke på?

#187272  av kennethx

SÃ¥ pent ut, gjorde seg med toyota devil merket forran, fin detalj :)

#187350  av Speeder

Oi, der snakker vi blank bil gitt:) Har du laget hvite blinker i fangeren selv?

Du har ingen bilder av bakparten av bilen fra siden\skrått. Vingen så heftig ut rett bakfra i allefall.

#187351  av Andy_Celica

Ja den var sykt blank, men personlig ville ikke jeg tettet igjen den lille innhulingen bak til skiltet! nå har du jo ingen steder hvor det vil bli bra å plasere skiltet.

Men uansett, godt fargevalg og smart med klarlakk på toppen! den ble sykt strøken!

#187356  av Speeder

Det syns jeg dro utseende mye opp jeg, når han får på ny fanger er det sikkert mulighet til å feste skiltet vesentlig lavere, eventuelt kjøre uten;)

#187373  av richeros

Mr2 Mk2 skrev:Så meget bra ut der der, hvem fikk du til å lakkere? og har du gjennomgått den, uten å finne noe å plukke på?
Det er et par småting å plukke på. Men hva kan man forvente? Synes egentlig at jobben er helt greit gjenomført. Skal faktisk snakke med han som har lakkert idag. Kan komme tilbake med litt mer spesifikk info etter at han har fått sagt sitt.

#187375  av richeros

kennethx skrev:SÃ¥ pent ut, gjorde seg med toyota devil merket forran, fin detalj :)
Devilmerket var jo bare et must!
Desverre har det blitt litt rust på merket så det skulle nok hat et lag med klarlakk får det ble montert. Men bra ble det ;)

#187382  av richeros

Speeder skrev:Oi, der snakker vi blank bil gitt:) Har du laget hvite blinker i fangeren selv?

Du har ingen bilder av bakparten av bilen fra siden\skrått. Vingen så heftig ut rett bakfra i allefall.
Blinkersene er kjøpt av en kar i danmark som jeg tror har fått laget de av en kar i england. Var visstnok den eneste i norge som fikk ;)

Bilde følger:
Vedlegg
celica_bak_side.jpg
celica_bak_side.jpg (67.3 kiB) Vist 2685 ganger

#187383  av Mr2 Mk2

richeros skrev:Det er et par småting å plukke på. Men hva kan man forvente? Synes egentlig at jobben er helt greit gjenomført. Skal faktisk snakke med han som har lakkert idag. Kan komme tilbake med litt mer spesifikk info etter at han har fått sagt sitt.
er gjort svart altså?

#187386  av richeros

Andy_Celica skrev:Ja den var sykt blank, men personlig ville ikke jeg tettet igjen den lille innhulingen bak til skiltet! nå har du jo ingen steder hvor det vil bli bra å plasere skiltet.

Men uansett, godt fargevalg og smart med klarlakk på toppen! den ble sykt strøken!
Planen med skiltet er akkurat som Speeder har svart. Jeg har den gammle skiltrammen som er laget for firkantet skilt. Planen er å få et lite firkantet skilt bak og feste det med noen skruer/muttere med integret lys i. Når jeg får på leppen bak så blir det nok av plass til et lite firkantet skilt så langt nede som muligt :)

#187388  av Speeder

Du trenger ikke ha lys på skiltet, det blir kun en 1'r feil på PKK. :wink:

#187444  av Amund

bilen vart kanon feit! hehe 8)
Men lite skilt bak kan du berre drite i, det har de sluttet å dele ut... :(