TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• et problem. ledningsnett supra mkiv

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #187690  av pmg

Hei lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg med et lite problem. på ene coilen på supraen så har stiften i kontakten knekt av og jeg må få tak i ny ledning inn til koilen. noen som har noen ide om hvor eller hvordan jeg kan få tak i noen slikt?

#187696  av Andreazz

Har du prøvd til Toyota? Trenger ikke å være dyre delen det der..

#187706  av pmg

må kjøpe nytt ledningsnett til motoren og det koster nok noen kroner.... trenger jo kun kablene inn på en koil så hvis noen har et gammelt ødelagt ledningsnett liggende så hadde det vært til stor hjelp

#187715  av TOYPARTS

du trenger IKKE å kjøpe hele nettet, den kontakten koster 35kr og selges løst, jeg har kjøpt MANGE av de, kan se i kontaktboken min om jeg finner delenummeret til deg.

#187716  av pmg

ja, vet at jeg kan få kjøpt kontakten. men da jeg skulle bytte den siste så viste det seg at selve kontakt pinnen som sitter inne i kontakt huset hadde knekt og da ble det litt mer problemer

#187722  av TOYPARTS

pmg skrev:ja, vet at jeg kan få kjøpt kontakten. men da jeg skulle bytte den siste så viste det seg at selve kontakt pinnen som sitter inne i kontakt huset hadde knekt og da ble det litt mer problemer
åja på den måten ja, man får kjøpt pinnene også.

#187724  av pmg

jaha, klarer du å finne delenummeret på det så er jeg ekstremt takksome...

#187734  av TOYPARTS

pmg skrev:jaha, klarer du å finne delenummeret på det så er jeg ekstremt takksome...
skal se hva jeg finner, ellers kan jeg kansje bestille de for deg.

#187747  av pmg

kom jammen på at jeg hadde et gammelt ledningsnett liggende jeg og der var det en kontakt som passet ;) så da var det problemet løst. Takk for tilbakemeldingene

#188188  av et_casey

Fant dele nummerene på clipsene til coilene og den metall pinnen.

90980-11246 connector (plast clipsen) $4.24 pr. stk
82998-12440 Terminal (metall pinnen) $3.86 pr. stk

-Lars