TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GS450h tester!

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #187984  av @lpher

Så nettopp denne testen...og den er MYE kjappere enn gs430 i aks ihvertfall ...DET er sikkert! :D Episoden er forholdsvis ny..og finnes derfor ikke i tekstet versjon enda...men man skjønner hva det er snakk om (nesten) hele tia :) Hører at en av testsjåførene tydeligvis er impontert av at den er "batteridrevet" da han momler "battery" hele tia! :D

Jeg tror nok det må bli en GS450h ved tidligste annledning ja...noe som skulle tilsi at den er innenfor økonomisk rekkevidde i 2012-13?! :D

Best Motoring - 2006-07 [New GS450h][Gallardo.997C4.S4.NSX-R.EVO.Impreza][JAS]

Filen finner du på din favoritt-søkemotor...da vi ikke hotlinker copyrightet materiale her på ts-ogn ;)
Sist redigert av @lpher den 31 jul 2006 06:28, redigert 2 ganger totalt.

#188005  av @lpher

Speaking of hybirds....fant disse tallene (for usa) nettopp:

Toyota hybrid sales have outpaced other hybrid manufacturers. The IRS, which tracks hybrid production for taxpayers, certified that Toyota sold 41,779 hybrids from January through March this year. During the same period, Honda sold 9,072 hybrids and Ford sold 6,192.

Snakk om å gjøre rent bord da?! :D

#188320  av @lpher

Kom tilfeldigvis over Fifth Gear-testen av samme bil :)

#188873  av FireFox

Kan bare si at bilen drar noe HELT SJUKT! kommer til å koste 1,1mill kr.
er dvd skifter med støtte for DTS å greier inni..

Er kun 1 i Norge.. akkurat tatt inn, og klar for pressen ;)

tror jeg hadde en liten pisse pause fra kjøringa, men så var det på`n igjen ;)

#188948  av lexusmann

FireFox skrev:Kan bare si at bilen drar noe HELT SJUKT! kommer til å koste 1,1mill kr.

Hvordan har DU fått prøv'n da, Firefox?? :shock: Misunnelig nå...

#188984  av FireFox

lexusmann skrev:
FireFox skrev:Kan bare si at bilen drar noe HELT SJUKT! kommer til å koste 1,1mill kr.

Hvordan har DU fått prøv'n da, Firefox?? :shock: Misunnelig nå...
Hehe, er litt heldig sånn sett.. fatter`n jobber hos Toyota Norge, og han får somregel teste bilene når det kommer noe nytt. :)

Kan jo legge ved et par bilder.. ble litt dårlig kvalitet, siden jeg tok med telefonen.
Vedlegg
DSC00063.JPG
DSC00063.JPG (116.67 kiB) Vist 3517 ganger
DSC00062.JPG
DSC00062.JPG (117.19 kiB) Vist 3515 ganger
DSC00061.JPG
DSC00061.JPG (64.67 kiB) Vist 3518 ganger
DSC00060.JPG
DSC00060.JPG (125.17 kiB) Vist 3520 ganger

#189002  av Dice

Er den bilen hvit???? Jøje meg.

Hybrid er imponerende greier. Har selv kjørt RX 400h utgaven (SUV) og ingenting er så kult som når man bare kjører på batteri samt at bilen er lydløs ved lyskryss :D

Har også kjørt GS'en, men ikke hybridutgaven. Synes at bagasjerommet var litt for lite i vanlig GS (480 Liter) i forhold til konkurrentene. Hybridutgaven har enda mindre baggasjeplass (280 Liter) og når man ikke kan legge ned baksetene, så blir denne bilen desverre helt uinteressant for en som trenger litt plass.

#189007  av FireFox

Dice skrev:Er den bilen hvit???? Jøje meg.

Hybrid er imponerende greier. Har selv kjørt RX 400h utgaven (SUV) og ingenting er så kult som når man bare kjører på batteri samt at bilen er lydløs ved lyskryss :D

Har også kjørt GS'en, men ikke hybridutgaven. Synes at bagasjerommet var litt for lite i vanlig GS (480 Liter) i forhold til konkurrentene. Hybridutgaven har enda mindre baggasjeplass (280 Liter) og når man ikke kan legge ned baksetene, så blir denne bilen desverre helt uinteressant for en som trenger litt plass.
Hehe, var ikke plass til spess mye i bagasjen nei..
Syntes bilen var sinsykt fin i hvit.. var sånn, perlemor sak. veit ikek helt hvordan jeg skal beskrive det :)

Har prøvd rx400h jeg også, er en rå bil det å ;) men kan ikke måle seg med denne syntes jeg da :) selv om rx`n er mye mere praktisk.

#189186  av FireFox

hmm.. snakker vi nakke sleng? :p

#189326  av Kebab gud

Viste du ikke... Hvit er "inn" nå ...

#189329  av FireFox

Men den bilen kledde sinsykt godt hvit fargen.. hadde den hatt sota ruter, så ville det blitt skikkelig mafia bil 8)

#189725  av @lpher

Kebab gud skrev:
Viste du ikke... Hvit er "inn" nå ...
Ser at denne merkelige hvite-biler-er-kult-trenden har "tatt mange" ja...men jeg tror ikke hvit er den optimale fargen på en gs demobil ihvertfall ;)

#190072  av KK-ma70

Kan ikke bare være 1stk... Var innom Toyota på Storo i Oslo, dær står det en svart GS450h... Det var på tirsdag.