TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen som vet om dette kittet er bra?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #21368  av Dont_Panic

Spoiler kit Krypton SW20 Fibremotive 5-parts Euro 2.140,81inc
- Front bumper
- Side skirts
- Rear skirt
- Rear spoiler
1.799,00 Euro

regner ikke med at noen har montert dette kittet men noen som vet om det er ett greit kitt? har noen lest om det etteller annet sted eller noe?
hva ligger ca frakt på på ett sånt kitt?
Vedlegg
FBR-SW20-006.jpg
FBR-SW20-006.jpg (30.28 kiB) Vist 2216 ganger
FBR-SW20-004.jpg
FBR-SW20-004.jpg (20.24 kiB) Vist 2216 ganger
FBR-SW20-003.jpg
FBR-SW20-003.jpg (26.56 kiB) Vist 2216 ganger

#21378  av Mr2 Mk2

Likte det godt jeg,eneste minuset må være vingen...

#21385  av Dont_Panic

men jeg tenkte bytte ut vingen uansett, liker denne på disse bildene jeg..
men det jeg lurte mest på var hvordan kittet er å montere, og om det er solid eller bare møkk..
Vedlegg
90MR2NSS.jpg
90MR2NSS.jpg (11.68 kiB) Vist 2197 ganger
90MR2NRBC.jpg
90MR2NRBC.jpg (13.04 kiB) Vist 2197 ganger
 #24911  av Dalan

Dont_Panic skrev:Spoiler kit Krypton SW20 Fibremotive 5-parts Euro 2.140,81inc
- Front bumper
- Side skirts
- Rear skirt
- Rear spoiler
1.799,00 Euro

regner ikke med at noen har montert dette kittet men noen som vet om det er ett greit kitt? har noen lest om det etteller annet sted eller noe?
hva ligger ca frakt på på ett sånt kitt?
De har gjort så mye med bilen på bildene, også har de ikke byttet lys... :roll:
Det hadde jeg gjort før noe annet omtrent hvertfall :D

#24933  av MR2turbo

Generellt så er det alltid masse arbeid om du skal montere styling, dersom du vil at det skal bli fint.. Regner med at det er det samme med dette.
Du må nok påregne endel tilpassingsarbeid og arbeid med finishen. (støping/sliping/sparkling og pussing)

Men om du ikke bryr deg så mye om utseende og kun er ute etter downforce-effekten av det så er det sikkert mulig å bare montere rett på.. :wink:

Har du erfaring med sånt arbeid fra før?

#24940  av Christian

...Er du helt sikker på at du skal ha den vingen...? :wink:

#25443  av Dont_Panic

stort sett ikke sikker på noe jeg :)
men har hatt samme mr2n i over 5 år, og steinsprutene på panseret begynner og bli mange.. downforce er selvfølgelig bra, men får se hva det blir til, null penger før feriepengene kommer til sommern :x
har aldri gjort noe med chassi på bil, men er automatikkmekaniker med vekt på mek :) så skulle vel fått det til.. har og brukt for ett hus med trippel garage i akershusområdet istedefor leiligheten i oslo, men får se hva som skjer, førstepri nå om dagen er å finne en 94 turbo egentlig, lett en stund på mobile.de uten hell :( litt kjipt at jeg kansje burde ha kasko på en så ny bil pga. at jeg måtte tatt opp 30-40laken i lån regner jeg med, men lever da i håpet, og viktig og ha noe å glede seg til:)