TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus is 200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #188879  av stianoppistov

Nå sitter eg å vurdere sterkt en slik bil, men er det noen svakheter eg bør vite om på disse, og kan dere annbefalle noen som er til salgs, og kan man regge japanimport, har funnet noen greie i japan, men da av type toyota as200 wagon, men er det 4x4 drift på disse. Håper noen kan vera behjelplige.. :lol: Har nå hatt mazda i over 10 år, på tide å prøve en annen..

#188922  av jonis

Kjøp deg en Nissan Stagea som er bassert på en Skyline GTR med samme understell og motor .da har du både 4wd og 280hk :)

#188931  av stianoppistov

jonis skrev:Kjøp deg en Nissan Stagea som er bassert på en Skyline GTR med samme understell og motor .da har du både 4wd og 280hk :)
Hadde min drøm vert en skyline som alle har lyst på så hadde eg vel ikkje lagt inn tråd her, :lol: Blir for store pluss nissan er feil merke, føler toyota er bedre kvalitet, Dessuten er lexus råe ser tøffe ut.. Pluss eg har mulig en is 300 wagon på hand.,

#188937  av Andy_Celica

stianoppistov skrev:
jonis skrev:Kjøp deg en Nissan Stagea som er bassert på en Skyline GTR med samme understell og motor .da har du både 4wd og 280hk :)
Hadde min drøm vert en skyline som alle har lyst på så hadde eg vel ikkje lagt inn tråd her, :lol: Blir for store pluss nissan er feil merke, føler toyota er bedre kvalitet, Dessuten er lexus råe ser tøffe ut.. Pluss eg har mulig en is 300 wagon på hand.,
,

Du har CALDINAEN da, den japanske utgaven av avensin 260 hester og 4x4

#188946  av lexusmann

Andy_Celica skrev:
stianoppistov skrev:
,

Du har CALDINAEN da, den japanske utgaven av avensin 260 hester og 4x4
Har LITT penger å rutte med da??IS 300 er dyre...fremdeles :wink:

#188960  av jonis

Hvilken pris vil en is300 ligge på i norge?

#188968  av dca

jeg vurderer å selge min nå så du kan jo ta kontakt på pm...
skal prøve å få somlet meg til å ta bilde av den...

#188970  av lexusmann

jonis skrev:Hvilken pris vil en is300 ligge på i norge?
Må da vel ligge på en 4-500k enda???eller er jeg på tur nå??fram med hånjerna i tilfellet...

#188979  av dca

var en til salgs i usa for 35000 dollar...men den hadde 500hk og var vanvittig rå med alt lakkert i samme farge som bilen.... meget spsiell... så kommer det vel noen få kroner med avgifter oppå der igjen da desverre...

#188980  av @lpher

Fra roughly 350k og oppover importert fra Tyskland ;)

#188981  av @lpher

dca skrev:var en til salgs i usa for 35000 dollar...men den hadde 500hk og var vanvittig rå med alt lakkert i samme farge som bilen.... meget spsiell... så kommer det vel noen få kroner med avgifter oppå der igjen da desverre...
Tror man får sitt livs utfordring når man prøver å få skilt på noe sånt dessverre :)

#188982  av dca

@lpher skrev:
dca skrev:var en til salgs i usa for 35000 dollar...men den hadde 500hk og var vanvittig rå med alt lakkert i samme farge som bilen.... meget spsiell... så kommer det vel noen få kroner med avgifter oppå der igjen da desverre...
Tror man får sitt livs utfordring når man prøver å få skilt på noe sånt dessverre :)
får nok det ja...er det ikke nesten uansett det da fra usa?

#188983  av stianoppistov

@lpher skrev:
Fra roughly 350k og oppover importert fra Tyskland ;)
Nå har eg en på hand til 220k pluss minus 5k, men da er det wagon utgave noe eg ser på som ett pluss, for halv pris så skal eg sitte på andre siden å kjøre, :lol:

#189045  av @lpher

dca skrev:
får nok det ja...er det ikke nesten uansett det da fra usa?
Nope...reglene er jo endra nå så :)

#189046  av @lpher

stianoppistov skrev:
Nå har eg en på hand til 220k pluss minus 5k, men da er det wagon utgave noe eg ser på som ett pluss, for halv pris så skal eg sitte på andre siden å kjøre, :lol:
Ahh...blir som regel billigere å kjøpe bil med rattet på feil side ja..men halv pris er det nok neppe ;)