Jeg har kommet over en pen CS 1993 modell, som har gått snaue 200' km. Denne skal brukes som delebil til Cab prosjektet. Jeg har fått opplyst av selgeren at "Motor hat oelverlust". Dette betyr vel oljelekkasje, eller høyt forbruk. Uansett når jeg kjøper en slik motor så må denne overhales før jeg setter den inn i Cab'en. Ville dere vært skeptiske?
I tillegg må dekkene skiftes, det gjør ingenting, for de skal jeg ikke bruke allikevel. Og alle bremsene er skiftet nylig.
Bilen får jeg inn uten statens avgifter (utenom mva) til ca.kr. 50.000,- etter frakt. (Cab'en skal registreres med denne motoren)
Bilen skal være original.
Takker for tilbakemeldinger!
I tillegg må dekkene skiftes, det gjør ingenting, for de skal jeg ikke bruke allikevel. Og alle bremsene er skiftet nylig.
Bilen får jeg inn uten statens avgifter (utenom mva) til ca.kr. 50.000,- etter frakt. (Cab'en skal registreres med denne motoren)
Bilen skal være original.
Takker for tilbakemeldinger!
'06 ML500 (konebil)
'06 V70 R AWD (sjefsbil)
'02 911 996 Turbo (lekebil)
'05 CLK 200K Cab (kosebil)
'91 Celica GT4 (prosjekt)
'83 Capri 5.0 375hk (snart pensjonist)
x-'02 Rav4
x-'99 Corolla G6 TTE
x-'01 A6 1.8T RS6
x-'90 Corolla 1.6 xli sport
'06 V70 R AWD (sjefsbil)
'02 911 996 Turbo (lekebil)
'05 CLK 200K Cab (kosebil)
'91 Celica GT4 (prosjekt)
'83 Capri 5.0 375hk (snart pensjonist)
x-'02 Rav4
x-'99 Corolla G6 TTE
x-'01 A6 1.8T RS6
x-'90 Corolla 1.6 xli sport