Kommer litt an på hvor mye du skal legge i det. Hvis du ikke har tenkt å åpne motor og gå over stempler osv. vil det være begrenset hvor mye trykk du kan kjøre uansett, så da ville jeg glatt valgt kompressor så det funker helt fra bunn og har god gassrespons.
Skal du gjøre det grundig (og dyrt) derimot, og lade mye så er Turbo tingen.
PS: stemte kompressor
NB! En annen fordel med kompressor hvis f.eks TTE er jo og at det er lettere å få godkjendt
EDIT: tenkte da i hovedsak på IS200, litt mere i tvil på T-sporten gitt

-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22)
Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20)
Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86)
Hachi'n
'83 Starlet (KP61)
Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z