TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min 87 celica 1.6 gt (store bilder) (tror jeg)

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #190672  av T16REX

Denne trenger sårt hjelp fra dere Toyota experter. Kan der komme med alle tips og råd dere har for denne bilen med hensyn til alt som har med oppussing, styling, farve og tuning? ;) Setter pris på alle svar og kommentarer. :)
Vedlegg
;)
;)
S3010061.JPG (106.54 kiB) Vist 2123 ganger
baken er som smaken ;P
baken er som smaken ;P
S3010073.JPG (83.77 kiB) Vist 2113 ganger
front
front
S3010060.JPG (121.99 kiB) Vist 2117 ganger
Motor :/
Motor :/
fffff.jpg (93.08 kiB) Vist 2130 ganger

#190689  av sleeper

kan jo begynne med en vask... :wink: så er det lettere og se hvordan stanarden er på bilen... :lol:

;)

#190699  av T16REX

den er i grei stand. motoren er praktisk talt i tipp topp stand. men motor-rommet trenger en grundig omgang med skurekluten. ;) pluss noe overflate rust. men ingen alvorlige ting, så det er bare å pusse bort.... (håper jeg) :)

#206863  av madsbp

Hvordan går det med denne? :)

#206864  av sleeper

den er vel til salgs...

#207807  av T16REX

Den er solgt ja. Gikk over til (for dere er det vel fienden) vw golf mk2.
Den er diskret stylet med 90 fangere, gti leppe og et helt utrolig strøkent interiør. motormessig er det ingen vanlig gti. den er ombygd med 2 dobble webere, annet innsug, 2 kn luftfilter, og kvasskam. ;) Den går no jææ**!

Den som tar meg i drag får en stratos. ^^

#207809  av T16REX

Jo, glemte og føye til. Den er senket 75mm (godkjent i vognkort) Fullt justerbart. ^^ 17" felger på den er d og.

*Høres ut som et jagerfly som kommer flyvende bortover veien* :twisted: :twisted:

#207822  av sleeper

T16REX skrev:Den er solgt ja. Gikk over til (for dere er det vel fienden) vw golf mk2.
Den er diskret stylet med 90 fangere, gti leppe og et helt utrolig strøkent interiør. motormessig er det ingen vanlig gti. den er ombygd med 2 dobble webere, annet innsug, 2 kn luftfilter, og kvasskam. ;) Den går no jææ**!

Den som tar meg i drag får en stratos. ^^
hehe.. kom til rudskogen til sommeren så skal jeg prøve... ( husk og ta med en stratos da!!! :wink: :lol: )

#207836  av Helmer

sleeper skrev:
T16REX skrev: Den går no jææ**!

Den som tar meg i drag får en stratos.
husk og ta med en stratos da!!! :wink: :lol:
Ta med to du T16REX... :twisted:

#208135  av mikke

T16REX skrev: Den som tar meg i drag får en stratos. ^^
ta med deg iallefall 3 stratos du hehe.

#208542  av T16REX

hihi. Må vel legge til hvilke biler jeg har hamlet opp med før dere belager dere på en plate stratos. :lol:

1 Celica GT4
2 Bmw 335
3 Audi s2
4 Impreza GT

Og sist men ikke minst, en sur gammel audi 80 som trodde jeg kjørte en helt vanlig golf. HIHI! tror han ble overrasket. ;P

#208556  av sleeper

T16REX skrev:hihi. Må vel legge til hvilke biler jeg har hamlet opp med før dere belager dere på en plate stratos. :lol:

1 Celica GT4
2 Bmw 335
3 Audi s2
4 Impreza GT

Og sist men ikke minst, en sur gammel audi 80 som trodde jeg kjørte en helt vanlig golf. HIHI! tror han ble overrasket. ;P
helt greit det...bare og ta med en stratos plate det... :wink:
sees på skogen til sommeren.... :wink: :lol:

#208604  av jsun

T16REX skrev:hihi. Må vel legge til hvilke biler jeg har hamlet opp med før dere belager dere på en plate stratos. :lol:

1 Celica GT4
2 Bmw 335
3 Audi s2
4 Impreza GT

Hmm... les hva "Sleeper" har gjort med GT4'n før neste innlegg :wink:
Golf'n bør gå "urimelig" bra!!! (og dra på alle 4)

#208624  av sindrejl

noen som nevnte gratis stratos her?? *titte rundt*

#208629  av T16REX

hummhumm. Tror kanskje jeg skal jekke meg litt ned. :) Men skal nok komme på gatebil en tur. Aldri vært der før, så. Det blir nok gøy. Tar med 5 Stratoser jeg. hihi