TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 eiere er ganske greie...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #21829  av Gossi

Hei!
Meldte meg inn her for ca. en uke siden, og har allerede fått mye hjelp og gode svar fra mange av medlemmene.
Takker for all foreløpige hjelpen, og håper jeg kan hjelpe noen av dere tilbake en gang.

Dere er slike som gjør at også andre kan bli frelst av denne fantastiske bilen. Stå på!

#21835  av VeilSide

Må si meg helt enig. Er ett skikeklig godt miljø her inne og tar ikke lang tid på å få svar hvis en lurer på noe nei ;)

Dette er vel ett av de bedre (beste) forumene. (eller burde jeg ikke si slikt :oops: )

#21838  av turboman

Enig med deg, Gossi...

Her finnes masse av info, som er utrolig nyttig og lærerikt...

Leste selv dette forumet 1-2 måneder før jeg kjøpte min MR2.... godt å vite man kan få hjelp, om problemene skulle tårne seg opp....

:D

#21852  av chris

Og for å toppe det hele lager vi et skikkelig treff til våren, så vi blir ennå bedre sveiset sammen :)

Må bare si det, at jeg har lært mer om bil det året jeg har vært på forumet, enn resten av livet mitt tilsammen :)

#21854  av Mr2 Mk2

chris skrev:Og for å toppe det hele lager vi et skikkelig treff til våren, så vi blir ennå bedre sveiset sammen :)
Jepps og håper flest mulig stiller da!!Ser virkelig frem til dette treffet!!
chris skrev:Må bare si det, at jeg har lært mer om bil det året jeg har vært på forumet, enn resten av livet mitt tilsammen :)
Tror det samme gjelder meg;) Definitivt mer om Mr2 enn hele livet tilsammen,og det er det jo nettop dere som skal ha credits for! :D.!

#21893  av Foe

Så får vi håpe alle har fått bil tilda :lol:

#21907  av sindrejl

Foe skrev:Så får vi håpe alle har fått bil tilda :lol:
Jepp ;) *håpe*

#21913  av MR2turbo

Jeg vil og si meg enig i at dette har blitt et skikkelig bra forum :)
Uten noe som helst seriøs drittslenging :)

#21921  av Erlend

Tror dette er et så bra forum fordi alle er sitt ansvar bevisst om å skape et godt miljø :) Dessuten har det mye å si at (nesten) alle er Toyota-entusiaster såklart :wink:

#22089  av @lpher

Enig i det meste som er sagt her...Jeez hvor i helv***...var TS-OGN da jeg kjøpte Celican min i 1998? ;-) ..de fleste slike 'klubber' drevet via mail-groups....og jeg fant til slutt fram til International Celica Owners Group (ICOC) som i mange år hadde en lignende stemmning som den vi har her nå...med den ene forskjellen at jeg aldri gidda å dra over dammen...for å være med på meets....clubben var/er bassert på de britiske øyer ;-)

Så for meg ble TS-OGN en redningen for å treffe likesinnede i eget land :D

Nuff about that....lets keep TS-OGN this way guys...men bare med økende antall medlemmer ;-)

@lpher

#22092  av MRQuoc

@lpher skrev:Enig i det meste som er sagt her...Jeez hvor i helv***...var TS-OGN da jeg kjøpte Celican min i 1998? ;-) ..de fleste slike 'klubber' drevet via mail-groups....og jeg fant til slutt fram til International Celica Owners Group (ICOC) som i mange år hadde en lignende stemmning som den vi har her nå...med den ene forskjellen at jeg aldri gidda å dra over dammen...for å være med på meets....clubben var/er bassert på de britiske øyer ;-)

Nuff about that....lets keep TS-OGN this way guys...men bare med økende antall medlemmer ;-)

@lpher
Alf , har du noe i øyet ? , du blunker så mye

#22098  av chris

MRQ skrev:
@lpher skrev:Enig i det meste som er sagt her...Jeez hvor i helv***...var TS-OGN da jeg kjøpte Celican min i 1998? ;-) ..de fleste slike 'klubber' drevet via mail-groups....og jeg fant til slutt fram til International Celica Owners Group (ICOC) som i mange år hadde en lignende stemmning som den vi har her nå...med den ene forskjellen at jeg aldri gidda å dra over dammen...for å være med på meets....clubben var/er bassert på de britiske øyer ;-)

@lpher
Alf , har du noe i øyet ? , du blunker så mye
Kanskje han liker deg :D

#22102  av bose

ÆSJ!Hva er det jeg hører Alf!!!

#22106  av sindrejl

MR2turbo skrev:Jeg vil og si meg enig i at dette har blitt et skikkelig bra forum :)
Vel Alf får jo høre det hele tiden, men ellers er det koselig her :wink: :wink:

#22107  av chris

sindrejl skrev:
MR2turbo skrev:Jeg vil og si meg enig i at dette har blitt et skikkelig bra forum :)
Vel Alf får jo høre det hele tiden, men ellers er det koselig her :wink: :wink:
Ja, vi har kanskje erta han nok nå :D ;)

-edit-
men vi mener ikke noe vondt med det da ;)