Når jeg kjørte ifra rudskogen igår hørte jeg en litt rar skrape/knitrelyd ifra bakparten av bilen min, frykta da at det var et defekt hjullager, så plutselig forsvant lyden, men den kom da igjen når jeg kjørte istad, lyden kommer når jeg runder ca 30 km/t på tellerne, jeg jekka opp bilen da jeg kom hjem, kjente på hjulet (ingen slark) dro i alle stag, titta på bremseklossene osv! men finner ingenting, løfta støtdemperen opp slap den ned (med hjulet hengene på) ingen lyder, jeg skjekka begge siden.
Noen som har noen tips, jeg mener lyden kommer ifra høyresiden, og lyden høres da bedre når jeg svinger slik at høyre dekket får belastningen.
Jeg lurer uansett på å bestille meg noen nye foringer fra fensport nå snart, kan prøblemet ligge i foringen? i tilfelle blir jo problemet borte da!
PÃ¥ forhand takk
Noen som har noen tips, jeg mener lyden kommer ifra høyresiden, og lyden høres da bedre når jeg svinger slik at høyre dekket får belastningen.
Jeg lurer uansett på å bestille meg noen nye foringer fra fensport nå snart, kan prøblemet ligge i foringen? i tilfelle blir jo problemet borte da!
PÃ¥ forhand takk

- 1993 Nissan Skyline R33 Gts J-Spec
X 1994 Celica GtFour WRC 1896/2500 J-Spec
x 1999 Corolla G6
X 1994 Supra TT J-Spec Med Skilter...
X 1994 Celica GtFour WRC 2191/2500 J-Spec
X 1995 Carina E xli 1,6
X 1994 Celica GtFour WRC 1896/2500 J-Spec
x 1999 Corolla G6
X 1994 Supra TT J-Spec Med Skilter...
X 1994 Celica GtFour WRC 2191/2500 J-Spec
X 1995 Carina E xli 1,6