TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spesi Mr2.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#22041  av Erlend

Litt fet MR2 det! Men den ligna litt for mye på en Trans Am med de klistremerkene... Ser nesten ut som om noen har kasta et par malingspann bortetter sidene på bilen :) Tøft med speilfilmen på rutene derimot!

#22046  av Mr2 Mk2

Syns den var riktig så flott jeg!

#22049  av chris

Hehe, var jo litt tøff den da.. og litt harry :D

Med lystgass da gitt :P

#22066  av CelicaGT

Synst den var ganske tøff. Men ville hatt den heilt svart.

#22074  av Christian

Har litt lyst på dekor selv jeg, men den hadde litt for mye :?

#22099  av MR2turbo

hmmm sitt for spesi for min smak :? Liker ikke så godt dekor på mr2'en.. Det ødelegger de fine linjene til bilen..

#22144  av PwRmAd

TRANSFORMERS!!!!! Weheeyyyy, kul da....som leke bil på hylla...lol

#22151  av Morten

Eeh.. 2.0 GTI med lystgass, ca245hk! Lurer litt på hvor god den motoren er dersom den er kjørt mye med ca.90 hesters lystgass kit... :roll:

#22168  av MRQuoc

er jo ikke sikkert den har kjørt så ofte med lystgass..bare installert for å selge bilen for enda mer ?
folk kjøper jo en bil , bytter felger å selger dem enda dyrere enn bilen+felgene kostet , og tjener penger på det utrolig mange som absolut skal tjene penger.. *irritere*

#22178  av chris

MRQ skrev:er jo ikke sikkert den har kjørt så ofte med lystgass..bare installert for å selge bilen for enda mer ?
folk kjøper jo en bil , bytter felger å selger dem enda dyrere enn bilen+felgene kostet , og tjener penger på det utrolig mange som absolut skal tjene penger.. *irritere*
De tjener jo penger på det fordi folk er så dumme at de ikke ser det ;)

#22183  av MRQuoc

chris skrev:
MRQ skrev:er jo ikke sikkert den har kjørt så ofte med lystgass..bare installert for å selge bilen for enda mer ?
De tjener jo penger på det fordi folk er så dumme at de ikke ser det ;)
NESTEN sånne som meg

#22184  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:bare installert for å selge bilen for enda mer ?
jøss den var ny for meg,selge bilern mer :wink:
MRQ skrev:NESTEN sånne som meg
Er jo ikke så lett når selgeren virker såpass ok og ærlig...

#22185  av MRQuoc

Jostein skrev:
MRQ skrev:bare installert for å selge bilen for enda mer ?
jøss den var ny for meg,selge bilern mer :wink:
:lol:
MRQ skrev:NESTEN sånne som meg

Er jo ikke så lett når selgeren virker såpass ok og ærlig...
tja , tjo .. naivt menneske , jegwink: , kan vel nesten være en "nåtidens" foreldre som tror ungen aldri drikker før 18 :

#22188  av Mr2 Mk2

MRQ skrev: kan vel nesten være en "nåtidens" foreldre som tror ungen aldri drikker før 18 :
Hehe det er faktisk grunnen til at jeg får lappen gratis,fordi jeg ikke skulle drikke før jeg blir 18..Yea right :roll: Har vært alene hjemme omtrent hver helg siden jeg var 16...