MRQ skrev:er jo ikke sikkert den har kjørt så ofte med lystgass..bare installert for å selge bilen for enda mer ?De tjener jo penger på det fordi folk er så dumme at de ikke ser det
folk kjøper jo en bil , bytter felger å selger dem enda dyrere enn bilen+felgene kostet , og tjener penger på det utrolig mange som absolut skal tjene penger.. *irritere*
chris skrev:NESTEN sånne som megMRQ skrev:er jo ikke sikkert den har kjørt så ofte med lystgass..bare installert for å selge bilen for enda mer ?De tjener jo penger på det fordi folk er så dumme at de ikke ser det
folk kjøper jo en bil , bytter felger å selger dem enda dyrere enn bilen+felgene kostet , og tjener penger på det utrolig mange som absolut skal tjene penger.. *irritere*
MRQ skrev:bare installert for å selge bilen for enda mer ?jøss den var ny for meg,selge bilern mer
MRQ skrev:NESTEN sånne som megEr jo ikke så lett når selgeren virker såpass ok og ærlig...
Jostein skrev:tja , tjo .. naivt menneske , jegwink: , kan vel nesten være en "nåtidens" foreldre som tror ungen aldri drikker før 18 :MRQ skrev:bare installert for å selge bilen for enda mer ?jøss den var ny for meg,selge bilern mer![]()
MRQ skrev:NESTEN sånne som meg
Er jo ikke så lett når selgeren virker såpass ok og ærlig...
MRQ skrev: kan vel nesten være en "nåtidens" foreldre som tror ungen aldri drikker før 18 :Hehe det er faktisk grunnen til at jeg får lappen gratis,fordi jeg ikke skulle drikke før jeg blir 18..Yea right