TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 turbo tils.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#22043  av Dalan

Oi, det kunne da ikke være så verst pris?

Gjøvik ja, er ikke så langt unna.. "Synd" det er en bilforhandler da.. blir litt knapp tid om man skal dra å bare titte litt på den, etter jobb.. :?

#22044  av Mr2 Mk2

Tja det er vel en grei pris...Men så er det jo en 91mod da...Hva er nyeste mod man får med turbo 94+?

Men en ting som slo meg...Det må nok være en kjenner som evt kjøper denne,for BILDET selger nok ikke...Har ikke lagt mye sjel i det bildet der gitt.Må si jeg ble litt forundret..

#22047  av Dalan

Jostein skrev:Tja det er vel en grei pris...Men så er det jo en 91mod da...Hva er nyeste mod man får med turbo 94+?

Men en ting som slo meg...Det må nok være en kjenner som evt kjøper denne,for BILDET selger nok ikke...Har ikke lagt mye sjel i det bildet der gitt.Må si jeg ble litt forundret..
91 mod er jo de vanligste da, så.. ;)
Har ikke sett så mye turbo til salgs i det siste, så vet ikke helt hva pris de ligger på, men de lå da en del høyere før.

Tror vel egentlig det er en 'kjenner' som kjøper en sånn bil uansett, men skal si meg enig i at det bildet, det hadde ikke fått meg til å kjøpe den hvis jeg ikke visste hva det var ;)

#22048  av chris

Sykt håpløst bilde, men grei pris for en 91 turbo fra forhandler?