TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Over styling?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #22282  av Remi

Kan non fortelle kor grensa for overstyling går? personlig synes æ at nor dem starte me fake luftinntak på pansere og neon lys i hovedlyktn da begynne det og bli direkte styggt.. det e en kar her i i byggefelte som sto me vinkel sliper og lagde et rektangel i pansere på en stakkars golf fra 1986 e ikke det litt drøyt?

#22285  av Mr2 Mk2

Syns ikke det er over styling..Men Harry-styling...Over styling koster i det minste peng...

#22290  av VeilSide

NÃ¥ er det jo slikt at smaken er som baken : Den er delt.

Hvor grensa for overstyling går er vel litt vanskelig å si. Noen liker dette :

Bilde

mens andre igjen synes at det er å voldta en bil å gjøre slikt.

Noen liker heller å ta det litt diskre slik som dette:

Bilde
(var det diskre da?? Kanskje ikke?)

Men så er det nok folk som vil si at det og det ikke er så diskre som andre vil ha det til men det er jo bare slikt at folk er forskjellige.

Personlig så liker jeg det som er mer ekstremt en det som er vanlig. Trenger ikke se ut som om noen har prøv å stappe x antall postkasser inn i fronten men gjerne med linjer og utførelse som balanserer på kanten av hva som folk synes er pent/stygt.

Kan gjerne legge til noen bilder av hva jeg synes er pent :

Bilde
Bilde

Denne balanserer litt på grensa etter min mening men jeg liker det :

Bilde

Mens det finnes det ekstreme som jeg ikke liker :

Bilde

Var egenlig vanskelig å finne bilder nå synes jeg. Det pleier ikke være det me nnå var det vist slik. Uansett. Det var jo nesten kun fangere og slikt. Så kommer jo alt slags stash utenom : Spylerdyser med lys, neon som pulserer i takt med musikk/lyd, blitzer/strober i fronten, trekke bilene innvendig i stoff, decaltrimming (gjerne mange av de samme for større effekt), totalt overdimensjonerte vinger (gjerne hjemmelaga), ikke senke (noe som jeg ser på som første bud når det kommer til å gjøre noen synlige externe mods på en bil) og som du sa Remi, "lage" hull i panser. Hjemmelaget er nok siste sort hvis en ikke VET hva en driver med, da kan det bli bra . Er sikkert mye mere som folk gjør til vanlig men kommer ikke på mere nå. Så er det jo gjennomført styling som jeg synes ser helt på trynet ut (men kan jo ikke poste slike bilder da :P )

Så for meg så finnes det egentlig ikke overstyling men det finnes stygg styling eller dårlig gjennomført styling (harrystyling var ett godt ord). Og Jostein, trenger ikke være dyrt å "overstyle" en bil da ;).

(Kappe i en "stakkars?" golf?) .... hehehe
Sist redigert av VeilSide den 23 okt 2003 20:54, redigert 1 gang totalt.

#22291  av Mr2 Mk2

VeilSide skrev: [/img]Og Josten, trenger ikke være dyrt å "overstyle" en bil da ;).
(Kappe
det skrives Jostein men whateevaa...

Mente bare at slik styling som nevnt er harrystyling,f eks hjemmesnikra vinge av som en audi her kjører rundt med...Skjærebrenne hull i panseret(treakant osv)...Og fake luftinntak og slikt kaller ikke jeg styling det er bare dill,og utrolig teit...
Men det trenger ikke være dyrt å overstyle nei,det har du rett i..
Sist redigert av Mr2 Mk2 den 24 okt 2003 12:44, redigert 1 gang totalt.

#22292  av VeilSide

Jostein skrev:det skrives Jostein men whateevaa...
hø? :P

Hehe...nei hjemmesnikra er ikke så dyrt nei. Er helt med på hva du mener. Hadde ett bilde her av en overstyla bil. Skal se om jeg ikke kan bla dette opp igjen.

#22298  av Bjørni

Personlig synes jeg at den Border- stylinga er råtøff, men kanskje en annen vinge??

#22304  av Foe

Synes selv også at Boarder stylinga er drit pen, spesielt fronten!
Slenger med et par bilder av hva JEG liker..
Vedlegg
Digga denne også! stilige dører :)
Digga denne også! stilige dører :)
MR2 Lambo'.jpg (151.15 kiB) Vist 4232 ganger
Boarder fronten..
Boarder fronten..
border_10.jpg (47 kiB) Vist 4232 ganger
Widebody kitet kan bli fint det å..
Widebody kitet kan bli fint det å..
MR2 TRD.jpg (13.52 kiB) Vist 4232 ganger

#22316  av CelicaTurbo

hva med denne som jeg knipset for en tid tilbake? :)
Vedlegg
Ã¥di
Ã¥di
Bilde(01).jpg (24.08 kiB) Vist 4221 ganger

#22319  av tbergstad

Hehe.. Lekkert... :wink: Er den laget av tre?...

#22328  av chris

Hahahah!!! Man har bare NØDT å eie en Audi får å i det hele tatt TENKE på å gjøre noe sånt :mrgreen:

#22334  av Christian

Gikk en 242 på geilo for en tid siden med vinge laget av en planke, klosset opp med 2x4" og spikret gjennom bagasjelokket :shock: :lol:

#22335  av chris

Christian skrev:Gikk en 242 på geilo for en tid siden med vinge laget av en planke, klosset opp med 2x4" og spikret gjennom bagasjelokket :shock: :lol:
Haha, er det mulig? :mrgreen:

#22336  av tbergstad

Gikk en slik volvo her i verdal og... selvfølgelig. Forøvrig 3.menningen min sin bil. :oops: Hilser ikke på han lenger :wink:

#22337  av tbergstad

Har dere ikke hørt uttrykket: "At styla en volvo er som å sminke en gris" :lol:

#22340  av Mr2 Mk2

CelicaTurbo skrev:hva med denne som jeg knipset for en tid tilbake? :)
Jepps det var den jeg siktet til litt lenger oppe her,da jeg skrev
"hjemmesnikra vinge av som en audi her kjører rundt med"
tbergstad skrev:Hehe.. Lekkert... :wink: Er den laget av tre?...
Nei faktisk ikke....Det var det jeg trodde også var 100% sikker,til jeg fikk se den nærmere...Men men stygg er den!!