NÃ¥ er det jo slikt at smaken er som baken : Den er delt.
Hvor grensa for overstyling går er vel litt vanskelig å si. Noen liker dette :
mens andre igjen synes at det er å voldta en bil å gjøre slikt.
Noen liker heller å ta det litt diskre slik som dette:

(var det diskre da?? Kanskje ikke?)
Men så er det nok folk som vil si at det og det ikke er så diskre som andre vil ha det til men det er jo bare slikt at folk er forskjellige.
Personlig så liker jeg det som er mer ekstremt en det som er vanlig. Trenger ikke se ut som om noen har prøv å stappe x antall postkasser inn i fronten men gjerne med linjer og utførelse som balanserer på kanten av hva som folk synes er pent/stygt.
Kan gjerne legge til noen bilder av hva jeg synes er pent :
Denne balanserer litt på grensa etter min mening men jeg liker det :
Mens det finnes det ekstreme som jeg ikke liker :
Var egenlig vanskelig å finne bilder nå synes jeg. Det pleier ikke være det me nnå var det vist slik. Uansett. Det var jo nesten kun fangere og slikt. Så kommer jo alt slags stash utenom : Spylerdyser med lys, neon som pulserer i takt med musikk/lyd, blitzer/strober i fronten, trekke bilene innvendig i stoff, decaltrimming (gjerne mange av de samme for større effekt), totalt overdimensjonerte vinger (gjerne hjemmelaga), ikke senke (noe som jeg ser på som første bud når det kommer til å gjøre noen synlige externe mods på en bil) og som du sa Remi, "lage" hull i panser. Hjemmelaget er nok siste sort hvis en ikke VET hva en driver med, da kan det bli bra . Er sikkert mye mere som folk gjør til vanlig men kommer ikke på mere nå. Så er det jo gjennomført styling som jeg synes ser helt på trynet ut (men kan jo ikke poste slike bilder da

)
Så for meg så finnes det egentlig ikke overstyling men det finnes stygg styling eller dårlig gjennomført styling (harrystyling var ett godt ord). Og Jostein, trenger ikke være dyrt å "overstyle" en bil da

.
(Kappe i en "stakkars?" golf?) .... hehehe