TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MK3 i oslo omrÃ¥det

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #196178  av Topaz

Mulig denne tråden er noe feilplasert, men men. Skal prøve å gjøre en lang historie noe kortere. Har tittet rundt etter bil en stund, bare for å finne at det jeg har lyst på blir for dyrt. Mååå ha sekser.....der gikk x antall bort....må ha en drift sikker bil (innenfor rimelighetens grenser) med god dytt og muligheter for flere driftsikre hester, stadig frafall av alternativer. Måå ha bakjuls trekk (siden det er det jeg har vært vandt til i nærmere 18 år,..desuten er jeg for gammel og sta til å skifte kjørestil, og vil heller bli dyttet agårde enn å bli "tauet av en usynelig bil". Kjøre egenskaper og bra stuk vil jeg også ha. kunne gjøre lista lang som et uår, men for å avslutte den; "kravstor" som jeg er, innså jeg at jeg var out of options...helt til jeg trålet mere info om Supra mk3, som for meg synes å ha det jeg er ute etter(bla. hengt i kulissene her på forumet endel). Det jeg nå lurer på, er om det er noen mk3 eiere i oslo/oslo området som kunne tenke seg å la meg sitte på en tur?....

Hilsen potensiell Supra fan