TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vurderer og selge min Carina E

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #196725  av egotrip

Legger ikke denne på kjøp salg .. da jeg ikke er sikker på om jeg skal bytte bil enda .. og ikke sikker på hvilken pris jeg kan forvente meg..

Hadde håpet på inspill fra dere :)

Bilen er en Toyota Carina E 1993 modell, rullet ca 213.000 km
1,6 liter

Bilen er opplakkert utvendig mars 2005

Den har full toyota styling ( fremleppe, sideskjørt og hekkskjørt )

Anlegg kan følge med .. gidder ikke ramse opp dette iom at jeg har mest lyst til å flytte over det til evt ny bil.

16" Momo tuner med piggfrie dekk
17" Bellini Hyperblack til sommer

Nye dempere foran og bak i vår. Tüv godkjente senkefjærer følger med.

Har ettermontert eksosanlegg fra kat og bakover hos svendsen eksos i august 05

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Hva synes dere jeg kan ta for go bilen min ? vurderer selge pga. at jeg blir far i oktober og trenger litt mer bagasjeplass :)

#196806  av Rollaole

Ã…h blir det Carina E Stasjonsvogn da?
Gratulerer da, Du kan sikkert legge deg på 60-70Tusen?

#196826  av Sli

Hei,, fin bil det der får nok hvertfall 50000kr.
men litt off.topic kor har du fått tak i den stylinga? fremleppe, sideskjørt og hekkskjørt + de "lyktesenkeran"

#196853  av FireFox

hmm.. sånn helt seriøst, så tror jeg ikke du skal forvente 50k heller, siden det er en 1.6l men bilen er jo utrolig fin da så det er jo et stort pluss.

Det som er kjipt er at det er sinsykt mange carina E til salgs.. du kan jo finne noen 1.6l som har gått ca like langt og plusse på litt pga din er endel penere. :)

#196855  av FireFox

Sli skrev:Hei,, fin bil det der får nok hvertfall 50000kr.
men litt off.topic kor har du fått tak i den stylinga? fremleppe, sideskjørt og hekkskjørt + de "lyktesenkeran"
Får det på Toyota.
grøftelysene koster 2500kr hos toyota, så da er det like greit å kjøpe noen til 200spenn på mekonomen :p

#196856  av celicat23

Sli skrev:Hei,, fin bil det der får nok hvertfall 50000kr.
Front/sider/hekk er orginale toyota deler.

#196862  av Sli

ok,, så man må kjøpe det hos forhandler? nån som vet pris på det her?
evt har brukt å selge?

#196866  av FireFox

hmm.. har kvitering på mitt et sted.. skal se om jeg finner det igjen.

#196872  av Sli

ok, hadde vært fint :D

#196936  av celicat23

Sist jeg hørte noe om det så produseres ikke dette lengre, og er ikke å få kjøpt.

#196944  av egotrip

nopes..

Jeg kjøpte de siste av de meste .. var vel 3 sideskjørt igjen da jeg kjøpte inn i 2005, og et par av hekkskjørt og front.

disse er over the hills and far away by now :)

menneh.. ingen andre en Ole som har inspill ? =)

tata !

#196956  av celicat23

Etter ett kjapt søk på finn osv på 1992-1993 modeller, så ser det ut som at mellom 50-60.000kr vil være rundt-om-kring riktig pris. Virker som folk tar litt hva de selv vil for disse bilene, men det ligger på rundt 50-60.000kr for de dyreste av denne modellen. Så får du selv vurdere hvilken stand din er i, og hva du vil ha for den. Den ser jo ikke akkurat gammel og sliten ut!

#196997  av Sli

egotrip skrev:nopes..

Jeg kjøpte de siste av de meste .. var vel 3 sideskjørt igjen da jeg kjøpte inn i 2005, og et par av hekkskjørt og front.

disse er over the hills and far away by now :)

menneh.. ingen andre en Ole som har inspill ? =)

tata !
Ok,, e vel umulig å få tak i da.. ka du betalte den gang?

#197008  av egotrip

kom totalt på 6ooo ,- med litt rabatter hvis jeg ikke husker totalt gæli

#197073  av Carina_E

synd du vurdere pg selge da....
men tror nok som Rollaole sa, et sted mellom 60 og 70 tror jeg ikke er noe upris for Carina`n din nei....

og til Sli... jeg har en frontspoiler jeg skal selge... ligger under kjøp og salg...