For en stund siden satt jeg inn bilen min hos en bekjent som jobber på Toyota..Han skulle overhale motoren på grunn av veldig høyt oljeforbruk..
NÃ¥r jeg fikk bilen tilbake hadde de gjort dette:
-Skiftet stempelringer
-Skiftet lagre på veiv
-Skiftet oljedeflektorer
-Skiftet vannpumpe
-Skiftet registerreim og løpehjul
-Skiftet dynamoreim
-Skiftet motorolje
-Skiftet frostvæske
-Skiftet komplett motorpakningssett
-Honet opp sylindervegger
-Rengjort topp for sot
-Justert opp motor
Noen uker etter at jeg fikk den tilbake begynte den å bruke olje igjen, å litt etter det fikk jeg tenningsbank...Jeg ringte mekanikeren å han ba meg bare komme å levere den igjen...
I går fikk jeg tilbake bilen å fikk beskjed om at motoren så like jævli ut som den gjorde før jeg overhalte den...Sylinder nummer 3 så visst værst ut..Han sa også at det ikke var noe mer å gjøre med motoren, å ba meg bare skaffe meg en ny motor som han skulle sette inn gratis..
Noen som har vært borti noe lignende eller vet hva som kan være årsaken til at motoren ikke blir bra..?? Det må jo uansett være noe han kan gjøre for at den skal bli bra igjen...
Hadde vært deilig med ny motor, men det blir jo litt feil at jeg skal betale 21 lapper for en jobb som egentlig ikke har blitt gjort, for så å kanskje betale 20 lapper for en ny motor....
NÃ¥r jeg fikk bilen tilbake hadde de gjort dette:
-Skiftet stempelringer
-Skiftet lagre på veiv
-Skiftet oljedeflektorer
-Skiftet vannpumpe
-Skiftet registerreim og løpehjul
-Skiftet dynamoreim
-Skiftet motorolje
-Skiftet frostvæske
-Skiftet komplett motorpakningssett
-Honet opp sylindervegger
-Rengjort topp for sot
-Justert opp motor
Noen uker etter at jeg fikk den tilbake begynte den å bruke olje igjen, å litt etter det fikk jeg tenningsbank...Jeg ringte mekanikeren å han ba meg bare komme å levere den igjen...
I går fikk jeg tilbake bilen å fikk beskjed om at motoren så like jævli ut som den gjorde før jeg overhalte den...Sylinder nummer 3 så visst værst ut..Han sa også at det ikke var noe mer å gjøre med motoren, å ba meg bare skaffe meg en ny motor som han skulle sette inn gratis..
Noen som har vært borti noe lignende eller vet hva som kan være årsaken til at motoren ikke blir bra..?? Det må jo uansett være noe han kan gjøre for at den skal bli bra igjen...
Hadde vært deilig med ny motor, men det blir jo litt feil at jeg skal betale 21 lapper for en jobb som egentlig ikke har blitt gjort, for så å kanskje betale 20 lapper for en ny motor....
- 2006 Lexus IS 220d
x 1998 Nissan 200sx s14a
x 1991 Toyota Mr2 2,0 GTi
x 1993 Honda Accord 2,0 Ex
Gud må ha vært råner. Hvorfor tror du han skapte trær med samme form som Wonder Baums??
x 1998 Nissan 200sx s14a
x 1991 Toyota Mr2 2,0 GTi
x 1993 Honda Accord 2,0 Ex
Gud må ha vært råner. Hvorfor tror du han skapte trær med samme form som Wonder Baums??