TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvilken bil ville du krasjet i?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #197821  av celica1.8

kom til å tenke på dette da ein kamerat møtte ein trailer-henger i sladd..

var altså ikkje hans feil, men ville du møtt den i DIN bil?

se på bildet, han kom fra det uten store skader har hatt sinnsykt flaks.. :!:
Vedlegg
bilde.jpg
bilde.jpg (63.43 kiB) Vist 1725 ganger

#197823  av aneriks

:shock:

#197826  av ErikG

Satt han i baksetet å kjørte eller?? Er jo ikke mye igjen foran så..

#197828  av Larsen

Kommer jo ann på hvordan en ser det. Vil vel si at han hadde uflaks jeg da.

#197837  av CelicaTurbo

Heldig å unnslippe det der ja :shock:

Men, til spørsmålet har jeg ihvertfall stor tro på Celicaens krash-egenskaper, selv om det er en eldre bil uten airbag og moderne støtabsorberende soner så er det en meget hard og solid bil. Amund som har skjært et karosseri i biter kan bekrefte det, og ser man et bilde av en st185 Celica som har rullet noen ganger så er som regel ikke taket trykket ned :)

#197854  av celica4ever

CelicaTurbo skrev:Heldig å unnslippe det der ja :shock:

Men, til spørsmålet har jeg ihvertfall stor tro på Celicaens krash-egenskaper, selv om det er en eldre bil uten airbag og moderne støtabsorberende soner så er det en meget hard og solid bil. Amund som har skjært et karosseri i biter kan bekrefte det, og ser man et bilde av en st185 Celica som har rullet noen ganger så er som regel ikke taket trykket ned :)
l
gjelder det celica st 182 også? eller kun st185?

#197856  av lasse

Helt utrolig at han ikke strøk med der...

Skulle jeg valgt en bil å sitte i når det smalt, hadde jeg nok valgt en diger amerikaner, kanskje en hummer H1?

En jeg jobbet litt med hadde bulka med en civic i tahoen sin, ble skader for 13000 på civicen, på tahoen måtte han skrape vekk litt lakk på fangeren...

#197858  av T16REX

jeg ville vaffal ikke ha krasjet i min celica gt 87... føler meg ikke så stor i trafikken. :?

#197862  av cs2451

CelicaTurbo skrev:Heldig å unnslippe det der ja :shock:

Kan skrive under på at den tåler en hel gjeng! :D

#197929  av Rømmling

T16REX skrev:jeg ville vaffal ikke ha krasjet i min celica gt 87... føler meg ikke så stor i trafikken. :?
ingen vil kolidere da men som de sier celican er hard hverfall GT4 og regner med at gti ikke er så ulik slik sett, mange andre biler jeg heller vil holde med unda i et slikt tilfelle

#197940  av sindrejl

mr2'er er også biler de fleste ikke vil kræsje med, men kan opplyse om at det er svært harde biler, spesielt ifront, så skulle jeg kræsjet med en bil tror jeg mr2 hadde vært noe jeg hadde følt meg trygg i. Dog volvo er jo det tryggeste -- hehe

#197994  av Rømmling

vis man vil være sikker så er det bare å kjøpe en gammel volvo 24* og bruke cassi på den og sette over fra en helt ny bil bremser med abs esp og alt det derre air bags og alt og på toppen av det så setter men inn et hel bur. da har du bygd en trygg familigvenlig stritsvogn hehe