TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Avensis: Endelig fÃ¥tt pÃ¥ Takvinge samt spoiler.

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #197847  av kong3n

Fikk endelig montert vingen ++ i dag! Her er resultatet!:)
Vedlegg
IMG_1772.JPG
IMG_1772.JPG (246.8 kiB) Vist 3529 ganger
IMG_1771.JPG
IMG_1771.JPG (241.41 kiB) Vist 3515 ganger
IMG_1770.JPG
IMG_1770.JPG (233.69 kiB) Vist 3528 ganger
IMG_1768.JPG
IMG_1768.JPG (235.25 kiB) Vist 3534 ganger

#197850  av Larsen

Den så rimelig bra ut ja :D

#197852  av tojo

:D Ble bra den.NICE Avensis :D

#197853  av celica4ever

Syns den passa utrolig godt til bilen!!

#197857  av aneriks

den er helt sjef den bilen der :D

#197915  av Andy_Celica

Ble helt konge. må bare si at du har gjort den bilen der sykt bra gjennomført.

,

#197934  av kong3n

Takker for fine kommentarer :)

Bare jeg finner noen som kan valse hjulbuene, så jeg får dratt felgene under hjulbuene så blir det bra!
Sist redigert av kong3n den 19 sep 2006 22:39, redigert 1 gang totalt.

#197957  av Thomas S

Begynner å ligne gamle JGTC versjonen av Toyota Chaseren! Thumbs upp!!!
 #198085  av Andy_Celica

kong3n skrev:Takker for fine kommentarer :)

Bare jeg finner noen som kan valse hjulbuene, så jeg får dratt felgene under hjulbuene så blir det bra!
De fleste karroseriverksteder valser vel hjulbuer, eller så får man jo kjøpt utstyr nå som ikke koster alt for mye heller da.
 #198108  av kong3n

Andy_Celica skrev:
De fleste karroseriverksteder valser vel hjulbuer, eller så får man jo kjøpt utstyr nå som ikke koster alt for mye heller da.
Jepp, var rundt å spurte men virket som ingen ville ta på seg arbeidet :P Ingen her som driver med dette? Må det lakkes etter valsing? Tror du det er nok med kun valsing for å få dekkene under hjulbuene?

#198123  av Larsen

Skal ikke trenge å lakkere etter valsing nei

#198145  av celicat23

Larsen skrev:Skal ikke trenge å lakkere etter valsing nei
Nå spørs det hvor mye det må valses da. Det er en fin grense for hvor mye lakken tåler å strekke seg.
 #198215  av Andy_Celica

kong3n skrev:
Andy_Celica skrev:
Jepp, var rundt å spurte men virket som ingen ville ta på seg arbeidet :P Ingen her som driver med dette? Må det lakkes etter valsing? Tror du det er nok med kun valsing for å få dekkene under hjulbuene?
Du kan prøve måten til toyparts da, han brukte en lang og rundt trestokk, som han snurra frem og tilbake mellom dekket og hjulbuen, vet ikke hvor bra det er eller hvor mye det hjelper, eller om det funker i heletatt.

Du kan jo prøve å sende han en pm på det
:D
 #198222  av kong3n

Andy_Celica skrev:
kong3n skrev:
Andy_Celica skrev:
Du kan prøve måten til toyparts da, han brukte en lang og rundt trestokk, som han snurra frem og tilbake mellom dekket og hjulbuen, vet ikke hvor bra det er eller hvor mye det hjelper, eller om det funker i heletatt.

Du kan jo prøve å sende han en pm på det
:D
Takk for tipset :) hehe! skal høre med han jeg!

#198375  av megetlei

Takvingen ble virkelig bra *lurepåomdenpassercarinae*

megetlei 8)