TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Top Gear-programleder kritisk skadd

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#198205  av Larsen

nevrologisk spesialavdeling hørtes ikke spesielt bra ut.

#198208  av jumbo

håper det går bra :?

#198210  av sindrejl

uff det var ikke noe koselig :( :( elsker det programmet..

#198227  av Th4 Ghost

same here. finnes ikke bedre program

#198228  av elino

Oi oi oi... ikke bra :(

Edit: I følge VG nett "Han skal ha holdt en hastighet på 450 kilometer i timen, da ulykken inntraff."

Det var da sykt fort også da :shock:

Får bare håpe det går bra med han :(

Bilen han skulle sette hastighetsrekord med http://www.jalopnik.com/cars/news/updat ... 202054.php

#198250  av CelicaTurbo

Ikke bra, jeg håper det går bra med ham og at han blir frisk nok til å komme tilbake til programmet. Richard Hammond er fyren jeg liker best i showet..

#198413  av aneriks

:(

#198416  av Anders gullstein

Damn....det lover aldri bra å kræsje i 450 km/h. Hjerneskade lover aldri bra, ser svart ut for at han kommer tilbake til showet. Håper da bare at han ikke blir så medtatt at det går utover det vanlige liv.

Hammond er kul, men det er James jeg har mest sansen for :D

#198420  av sindrejl

Anders gullstein skrev:Damn....det lover aldri bra å kræsje i 450 km/h. Hjerneskade lover aldri bra, ser svart ut for at han kommer tilbake til showet. Håper da bare at han ikke blir så medtatt at det går utover det vanlige liv.

Hammond er kul, men det er James jeg har mest sansen for :D
liker hammond jeg også, men jeremy er den som jeg synes bærer showet.. dog jeg hadde heller ikke kunne sett for meg top gear uten james :)

#198423  av Anders gullstein

Ja, de tre er så forskjellige at de utfyller hverandre meget bra. Det gjør også for en uslåelig underholdning. Top Gear er uten tvil det beste bilprogrammet, dog kanskje ikke fullt så sakelig som Fifth Gear som kommer inn på en sterk andreplass. Autofil når dessverre ikke så høyt opp på lista.

Richard er den forfengelige, James den erke engelske og fornuftige, mens Jeremy er den med mest radikale og veldig "mann". Det er vanskelig å erstatte noen av dem, noe kommer til å mangle.