TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Siste mulighet for matter :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #198717  av bjornix

Jeg ble for en stund siden oppmerksom på siden http://www.carmats4u.com via et tscn medlem som hadde laget disse mattene:

Bilde

Editoren på "design a range" delen av siden lar deg skreddersy matter etter eget ønske: Stoffmateriale, farger, tekst, logo etc. Nå har det seg sånn at selskapet ligger i England og de har derfor ikke maler til LHD Celica. Jeg har derfor laget mine egne som jeg skal sende over til uka. For å spare dere for det samme stresset tenkte jeg å be de holde på malene et par uker slik at den som ønsker kan få mitt referansenummer via PM så dere kan oppgi at dere vil bruke de samme malene når dere bestiller. Jeg har ST182 så jeg kan ikke garantere at malen passer til annet enn denne bilen, men vil tro at de passer til AT180 og ST182 cab også.

Pris på mattene avhenger av hvor mye krims krams dere vil ha på dem. Frakten er på 350 grunker og leveringstida er en måned! :)

#198840  av ealixyr

Passer de til ST185 og?

#198873  av bjornix

Det aner jeg ikke så det må du nesten forhøre deg om / teste, men hvis de nå ikke skulle gjøre det er det jo ikke verre enn å kjøpe inn en rull med gråpapir og lage din egen mal. Et lite tips er å lage et føsteutkast du legger lite tid i, stikke ut i bilen og teste passformen og så lage en ny fin skisse du legger inn nødvendige justeringer, måler vinkler, runder av hjørner osv på. Tar fort et par timer, men du får jo matter som passer bra og da! :)

#198890  av Thomas S

Hadde jo vært kult med TS-OGN i mattene då :wink: Men det er mulig jeg bytter til Mitsubishi en liten stund til jeg har råd til en skikkelig Toyota!

#198967  av Rømmling

ThaShiZnitH skrev:Hadde jo vært kult med TS-OGN i mattene då :wink: Men det er mulig jeg bytter til Mitsubishi en liten stund til jeg har råd til en skikkelig Toyota!
ja fått igang en felles bestilling med toyota devil merket og TS-OGN
persjonlig ønske er da med "Celica" skrevet på da

Goose hva mener det om dette?
Eller noen andre som vil være med på en felles bestilling.

Burde får litt bedre pris om man bestiller 3stk med devil og supra og 6stk med devil og celica og 4 stk med devil og MR2. Eksempel da

#198991  av ealixyr

Jeg er med hvis noen kan verifisere at mattene til St182 er like som de til ST185...............................................................

#198993  av Rømmling

ealixyr skrev:Jeg er med hvis noen kan verifisere at mattene til St182 er like som de til ST185...............................................................
det er da ikke forskjel på mattene på de to etter som jeg vet da.
vet at stolene ikke går an å bytte over for bygd så det er plass til kasling under der men mattene skal da være like.

noen som vil ta på seg jobbe med å bestille da?

#199472  av RejecteD

Jeg henger meg på denne, virka som det var mye bra du kunne ha på mattene der.

#199474  av Andy_Celica

Flyttet til Annet :wink:

#199478  av ealixyr

Mener å ha lest en plass at mattene til ST185 er litt mindre enn ST182.
Tror det var noe med at den buen (som går i midten av bilen) er bredere på ST185. Er vel ett eller annet som tar større plass der.

Mvh T.G

#199513  av bjornix

Da har jeg klarert at de tar vare på malene i to uker fra de mottar dem. For å være sikker på at de fremdeles har dem burde dere da bestille før 10. oktober og fylle ut "comments" feltet i bestillingen med: "Use same templates as order: 1044211852909"

#201774  av bjornix

Minner om denne for siste gang. Regner med malene kastes om noen få dager.

#202842  av madsbp

De passer vel ikke til ST-162? :/ kanskej litt seint ja..

#202893  av bjornix

Er ikke sikkert de er kasta enda, men ville blitt veldig forundra om de passa til 162...

#207330  av madsbp

Ja, tviler litt jeg også :P