TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla E10 Sedan prosjekt.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #199636  av Rollaole

Corollan er fra 1995, og har gått i overkant av 170tusen. :)
Orginal:Bilde

Idag: Bilde

Ting som er gjort: Larzon kromflelger, 205/40-17" med Toyo Proxes.
Sportseter fra bsbildeler, øyelokk fra bsbildeler også soting ruter blinkers, dekaltrimm simons effektanlegg også kon filter, spoiler fra peugeot 405, kromspeil, Diverse interiør detaljer lakket, lakkertbakplate sort osv.

Kjøpt meg ny grill og badlook fra streetdesign, utrolig nok hadde dem inne til min corolla :P :
Bilde

Også har jeg begynt styling av bagasjerommet, Jeg har laget kasse til forsterker, også forsterkern tok jeg og snudde opp ned og skrudde av dekselet på baksiden, også kommer det plexi over der også noe neon osv.. Trur det blir tøft! :)
Bilde

Badlook prøvemontert:
Bilde
Sist redigert av Rollaole den 29 des 2006 21:57, redigert 1 gang totalt.

#199645  av |plumbo

snertent ole den likte jeg ;)

#200322  av |plumbo

passer den bad boy look greia bra ? ( passform)

#200466  av Rollaole

Utrolig bra passform! Ble sikkelig imponert!
Skal handle mye på streetdesign fremover, betaler for det man får as.. :P

#205486  av kristersørnes

badlook er tingen.. har kjøpt meg sedan nå som min ble ødelagt... setter bare alt av styling på den å bytter farge..
Vedlegg
t_dsc00004_146.jpg
t_dsc00004_146.jpg (48.12 kiB) Vist 4397 ganger

#208047  av Rollaole

Endelig har jeg fått coiloversa mine, og montert dem! Kommer bilder imorra, Ytrolig enkle og montere! :)

#208116  av hybrid

nice prosjekt. har en e10 selv.. ser ikke så bra ut nå, mangler og lakkere den;) har satt oppi en Rødtopp 4a-ge i min så jeg holder på og kjøre inn. Planer om motorbytte du eller?

#208159  av |plumbo

må si det er skjelden jeg har sett en mann så lik en unge når ole fikk coilovers kite sitt :D håper det blir bra ole ;)

#208327  av Rollaole

hybrid skrev:nice prosjekt. har en e10 selv.. ser ikke så bra ut nå, mangler og lakkere den;) har satt oppi en Rødtopp 4a-ge i min så jeg holder på og kjøre inn. Planer om motorbytte du eller?
Har ikke noe planer enda, men er bare drømmer.. Men lurer på hvilken motor jeg skulle gå for.. Har lyst på 4E-FTE, 1.3 litern med turbo, men er ikke så rå på mekk osv. Så har fåreløpig bare blitt styling.

#208412  av hybrid

Rollaole skrev:
hybrid skrev:nice prosjekt. har en e10 selv.. ser ikke så bra ut nå, mangler og lakkere den;) har satt oppi en Rødtopp 4a-ge i min så jeg holder på og kjøre inn. Planer om motorbytte du eller?
Har ikke noe planer enda, men er bare drømmer.. Men lurer på hvilken motor jeg skulle gå for.. Har lyst på 4E-FTE, 1.3 litern med turbo, men er ikke så rå på mekk osv. Så har fåreløpig bare blitt styling.
Du kan gå for en silvertop 20v. de passer ganske bra oppi. elektriske som blir et lite problem kanskje.. jeg klarte nå å koble sammen to ledningsnett.. 4age nettet sammen med ledningsnettet til 4efe'n min.

#208499  av Rollaole

Hvor er det lett og få tak i motorer?
Den silvertop`n? Er det samme motorfester der eller er det ombygging som gjelder?

#208551  av |plumbo

4f og 4a motorer har forskjelige motor fester .
motor feste på høyre side må byttes ( sveise om ramma)

#208561  av hybrid

plumbo, du mener 4E og 4A. dessuten er det Likt motor feste på silvertoppen og 1.3. med forskjell av noen andre mål. motorfestet på høyre side kan du skrue ut og sette inn det fra silvertoppen. eneste du gjør er og borre noen hull i ramma og gjenge opp.. det er "utsparringer" til dette festet eksisterende i rammen.

#208638  av Rollaole

hybrid skrev:plumbo, du mener 4E og 4A. dessuten er det Likt motor feste på silvertoppen og 1.3. med forskjell av noen andre mål. motorfestet på høyre side kan du skrue ut og sette inn det fra silvertoppen. eneste du gjør er og borre noen hull i ramma og gjenge opp.. det er "utsparringer" til dette festet eksisterende i rammen.
Hørtes ikke så ille ut det da, Men er jo som sagt ikke skrukyndig, er det verksteder som kan hjelpe meg, eller gjøre jobben? Har jo mest lyst til og gjøre det selv, men er ikke alltid kunnskapen strekker til! :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9