Det ble tidlig klart at det måtte bli en Lexus GS...og med prisene på GS430 som starter på rett i underkant av 500k...så ble det besluttet å gå for en GS300...og da heller legge litt mer tid og evt. litt mer penger i å få nøyaktig rette bilen...med rett farge og utstyr etc 
Har også holdt øye med de få GS'ene som er til salgs i Norge også...og vurderte å legge inn "lowballer offers" på ett par av dem. Men...da jeg satt å surfet en kveld...as you do
...så var det en velholdt 1999 modell GS300 med lav kilometer...og ikke minst SORT skinninteriør som gliste mot meg på mobile.de!
Som i tillegg står hos en Toyota/Lexus-forhandler. Jeg tok kontakt med Adserø bil her i Trondheim (som er desidert størst på (all slags) import av Toyota/Lexus i midt-norge) og fikk de til å sende en mann for å se på den. Så sagt, så gjort...bilen var i meget god stand...ingenting å tenke på? Fetch!
Bilen kommer til norge neste søndag, og vil være klar for henting i løpet av påfølgende uke...looking forward to it...for å si det mildt!
Her har dere annonsen som av en eller annen merkelig grunn ligger ute enda:
link
NÃ¥...hva tror dere gutter og jenter?

Har også holdt øye med de få GS'ene som er til salgs i Norge også...og vurderte å legge inn "lowballer offers" på ett par av dem. Men...da jeg satt å surfet en kveld...as you do

Bilen kommer til norge neste søndag, og vil være klar for henting i løpet av påfølgende uke...looking forward to it...for å si det mildt!
Her har dere annonsen som av en eller annen merkelig grunn ligger ute enda:
link
NÃ¥...hva tror dere gutter og jenter?