TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da er ny-bilen pÃ¥ vei ;)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #199832  av @lpher

Det ble tidlig klart at det måtte bli en Lexus GS...og med prisene på GS430 som starter på rett i underkant av 500k...så ble det besluttet å gå for en GS300...og da heller legge litt mer tid og evt. litt mer penger i å få nøyaktig rette bilen...med rett farge og utstyr etc ;)

Har også holdt øye med de få GS'ene som er til salgs i Norge også...og vurderte å legge inn "lowballer offers" på ett par av dem. Men...da jeg satt å surfet en kveld...as you do ;) ...så var det en velholdt 1999 modell GS300 med lav kilometer...og ikke minst SORT skinninteriør som gliste mot meg på mobile.de! :D Som i tillegg står hos en Toyota/Lexus-forhandler. Jeg tok kontakt med Adserø bil her i Trondheim (som er desidert størst på (all slags) import av Toyota/Lexus i midt-norge) og fikk de til å sende en mann for å se på den. Så sagt, så gjort...bilen var i meget god stand...ingenting å tenke på? Fetch!

Bilen kommer til norge neste søndag, og vil være klar for henting i løpet av påfølgende uke...looking forward to it...for å si det mildt!

Her har dere annonsen som av en eller annen merkelig grunn ligger ute enda:
link

NÃ¥...hva tror dere gutter og jenter? :D
Vedlegg
f6_24.JPG
f6_24.JPG (11.97 kiB) Vist 1388 ganger
e1_24.JPG
e1_24.JPG (12.73 kiB) Vist 1388 ganger

#199834  av tojo

Grattis :D Pen bil :D med noen snasne felger og stor stereo så blir vel denne god som gull :)
OFFTOPIC! hvor i Norge havner Supraen(eller blir Lexusen konebil :lol: )
Sist redigert av tojo den 28 sep 2006 19:09, redigert 1 gang totalt.

#199835  av sx-4-ever

jeeeeg liker bedre supraen da men :roll:
Men det var jo en skikkelig fin bil da :D

#199837  av Alexander G

Bare få vekk båtinteriøret så blir det bra. Fatter ikke hvorfor de på død og liv putter treverk i enhver "luksusbil"

#199840  av @lpher

tojo skrev: Grattis :D Pen bil :D
Takker, takker ;)
tojo skrev:
med noen snasne felger og stor stereo så blir vel denne god som gull :)
And Bingo was his name! :D 19" og moderat senking...er høyt oppe på listen ja ;) Stereo...med litt mer vekt på multimedia blir det nok denne gangen...så får vi se etterhvert ;)
tojo skrev:
OFFTOPIC! hvor i Norge havner Supraen(eller blir Lexusen konebil :lol: )
Usikkert enda :) Har fremdeles ett par potensielle som ligger å "skal tenke på det...bare "litt" til" :D Men jeg har det ikke travelt...egentlig...så den blir solgt når rette vedkommende kommer med penger :)

#199841  av @lpher

sx-4-ever skrev: jeeeeg liker bedre supraen da men :roll:
Ehh, ja..hvem gjør ikke det? :D Men Supraen er ikke spesielt barnevennlig serru ;)
sx-4-ever skrev:
Men det var jo en skikkelig fin bil da :D
Me thinks so to...den skal ihvertfall med noen enkle grep bli enda råere..etterhvert ;)

#199843  av @lpher

Alexander G skrev:Bare få vekk båtinteriøret så blir det bra. Fatter ikke hvorfor de på død og liv putter treverk i enhver "luksusbil"
:D Om det er ille...så blir det skiftet ut...da man får kjøpt andre alternativer også ;)

#199847  av @lpher

Her er en i samme farge...som er piffet opp litt ;) Er ikke så mye som skal til :)
Vedlegg
7957CRW_4104_RJ_copy.jpg
7957CRW_4104_RJ_copy.jpg (335.73 kiB) Vist 422 ganger
7957CRW_4099_JFR_copy.jpg
7957CRW_4099_JFR_copy.jpg (189.5 kiB) Vist 425 ganger

#199849  av lasse

Den så dritfin ut den der, absolutt riktig farge spør du meg, litt større felger og litt mindre bakkeklaring blir nok helt knall...

Gratulerer masse!

#199862  av @lpher

lasse skrev: Den så dritfin ut den der, absolutt riktig farge spør du meg,
Takker...jeg synes det jeg også...og jeg er spesielt fornøyd med kombinasjonen blått med sort interiør...som ikke er like vanlig :)
lasse skrev: litt større felger og litt mindre bakkeklaring blir nok helt knall...
Correctemundo! :D
lasse skrev: Gratulerer masse!
Takketakk ;)

#199864  av dca

ufff...ikke missunnelig men direkte sjalu! :x 8) :D

#199871  av @lpher

dca skrev:ufff...ikke missunnelig men direkte sjalu! :x 8) :D
Hihi...du får stikke innom en dag så får du prøvetur i begge to? ;)

#199872  av soltec

Den kommer til å bli fet, du må holde den clean, grattis:)

#199890  av @lpher

soltec skrev:Den kommer til å bli fet, du må holde den clean, grattis:)
Takker, and i will ;)

#199932  av elino

Gratulerer med pen bil :D