Har kommet litt i gang med motorbytte-prosjektet som jeg skal gjøre i løpet av vintern, en 96 mod. 3.gen motor, og i dag fikk jeg shinet opp toppdekselet, varmeskjold og et par småting med lakk, og glassblåst litt alu-deler.. Skal pusse opp så mye som mulig før jeg setter i motoren, sånn at det forhåpentligvis blir seende litt okei ut.. 
Jeg portet og div. innsugsdeler i håp om å bedre flowen litt..
Men jeg skal ha tak i silikon-slanger til motoren i alle slags størrelser, noen som har tips til hvor det er greiest å kjøpe sånne?
Men jeg har kikka litt over slanger og ledninger på ny-motoren, og lurer på en ting.. Det går en slange fra IC-røret (rett under BOV'en) og ned til AC idle-up solenoiden, fra den går det en slange videre ca. 30 cm som jeg ikke vet hvor skal ende.. noen som har peil? (Christian f.eks) Jeg tipper at den skal tilbake i luftfilter-boksen men er ikke sikker..
Legger ved noen bilder av delene

Jeg portet og div. innsugsdeler i håp om å bedre flowen litt..

Men jeg skal ha tak i silikon-slanger til motoren i alle slags størrelser, noen som har tips til hvor det er greiest å kjøpe sånne?
Men jeg har kikka litt over slanger og ledninger på ny-motoren, og lurer på en ting.. Det går en slange fra IC-røret (rett under BOV'en) og ned til AC idle-up solenoiden, fra den går det en slange videre ca. 30 cm som jeg ikke vet hvor skal ende.. noen som har peil? (Christian f.eks) Jeg tipper at den skal tilbake i luftfilter-boksen men er ikke sikker..
Legger ved noen bilder av delene

Vedlegg
Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV