TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Speedoskiver fra Speedhut.com

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #202774  av BrennaRacing

Tenker på å bestille speedoskiver fra speedhut, men må bare være sikker på at jeg velger riktig før jeg bestiller...

På menyen så står det:
-Mr2 90-2000 non turbo uk spec 160 mph
-Mr2 90-2000 non turbo uk spec 180 mph
-Mr2 91-95 non turbo 140 mph

Hvem er riktig for bilen min...91 modell Gti..

Når man skal bestille med km/h istede for mph er det da bare å skrive at man vil ha km/t??

Hvis det er noen som har kjøpt speedoskiver derifra så er det bare å legge ut noen bilder, så jeg har litt inspirasjon :D
 #202854  av kake

BrennaRacing skrev:Tenker på å bestille speedoskiver fra speedhut, men må bare være sikker på at jeg velger riktig før jeg bestiller...

På menyen så står det:
-Mr2 90-2000 non turbo uk spec 160 mph
-Mr2 90-2000 non turbo uk spec 180 mph
-Mr2 91-95 non turbo 140 mph

Hvem er riktig for bilen min...91 modell Gti..
Ingen av de. Jeg tror jeg valgte "MR2 91-95 (160 mph) TURBO" da jeg bestilte. Så ber du om voltmeterskive istedetfor t.trykksmåler. Ta et bilde av speedoen din rett forfra og send med bestillingen, så blir det riktig. 160mph = 260km/t som du har. UK spec = rhd, det må du ikke bestille.
BrennaRacing skrev: Når man skal bestille med km/h istede for mph er det da bare å skrive at man vil ha km/t??
Ja

#202857  av christer

hvor mye koster dette? ca. pris ferdig levert...

#202858  av BrennaRacing

Okay...Thanks..

Har du bilde av dine skiver eller?? Lurer litt på hvordan supersize logo ser ut in real life

#202860  av BrennaRacing

christer skrev:hvor mye koster dette? ca. pris ferdig levert...
Kommer an på litt forskjellige ting..Hvordan logo du velger, hvor store logoer...Men litt i underkant av 1000 spenn ca...Gå inn på http://www.speedhut.com å trykk på costum dials øverst i høyre hjørne....Da kan du lage dine egne skiver

#202861  av kake

BrennaRacing skrev:Okay...Thanks..

Har du bilde av dine skiver eller?? Lurer litt på hvordan supersize logo ser ut in real life
Ligger noen bilder på siden min, et her. Ikke kjøp like forresten.. :wink:

Tror jeg betalte ca 1100,- inkl frakt+mva

#202867  av BrennaRacing

Det er akkurat sånne jeg skal ha jo :lol: Neida..

Men husker du hva den teksten du valgte heter?? Er det Eurostyle?? Er det der el glow eller reverse el glow??

#202872  av kake

Reverse. Fullt lys i de der blir litt for bling syntes jeg. Fonten tror jeg er Euro.

#203007  av Mr2 Mk2

Hva skriver man i "Billing Address(credit card address)" feltet?

#203012  av BrennaRacing

Der må du skrive nummeret på vise/mastercard kortet ditt..

En ting til kake: Valgte du den oppgraderte styringsboksen??

#203025  av Ace

Mener å huske det var et felt hvor du kan skrive inn spesifikke detaljer. Skriv i tilegg der hva du ønsker deg slik at du får riktig turtall og km/h ikke mph...

Bilde

#203053  av kake

Se der var de, det er den "upgrade" boksen. Funker ennå :wink: