Ja... Som noen her sikkert vet har jeg kjøpt meg ny Aygo dette året... Grei bil egentlig, men jeg har hatt en del problemer. Har/hatt lekasje i dørene... Listene er ikke tette og dette er det problemet jeg har hatt mest problemer med...
Fikk beskjed i dag at bilen min er den eneste i norge med dette problemet, men det er jo en ny bil så kan jo være noen som ikke har funnet det ut enda.
Så jeg oppfordrer alle som kjører aygo til å prøve å vaske bilen med børsteløs vask eller spyle vann direkte på dørene for å sjekke dette ut!!!
De fleste her inne kjører ikke Aygo, men si i fra eventuelt til andre bekjente som kjører Aygo.
Håper dere kan gi meg tilbake melding om dette hvis noen hører no, enten her eller på mail.
Mail adresse: i_stylo@hotmail.com
Fikk beskjed i dag at bilen min er den eneste i norge med dette problemet, men det er jo en ny bil så kan jo være noen som ikke har funnet det ut enda.
Så jeg oppfordrer alle som kjører aygo til å prøve å vaske bilen med børsteløs vask eller spyle vann direkte på dørene for å sjekke dette ut!!!
De fleste her inne kjører ikke Aygo, men si i fra eventuelt til andre bekjente som kjører Aygo.
Håper dere kan gi meg tilbake melding om dette hvis noen hører no, enten her eller på mail.
Mail adresse: i_stylo@hotmail.com
*toyota celica, 1996, 1,8l 
*toyota aygo, 2006, 1l -> ikke mitt problem lenger hverfall!!
*toyota celica, 1988, 2.0gti -> solgt
*nissan micra, 1988, 1,2l og 1l(byttet motor)-> spiker..

*toyota aygo, 2006, 1l -> ikke mitt problem lenger hverfall!!
*toyota celica, 1988, 2.0gti -> solgt

*nissan micra, 1988, 1,2l og 1l(byttet motor)-> spiker..