TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fortolling av Celica GT4

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #204603  av Creep

Er det noen som vet hvilke info jeg må ha for å finne ut hvor mye det vil koste, og eventuelt hvor mye det koster? Det er snakk om en 87 eller 88 mod, han som skulle selge var ikke helt 100% sikker... Han kjøpte den etter att den hadde blitt tauet inn i Oslo, sto da på tyske skilter. Toppen er nyoverhalt, men ikke montert og ny turbo ligger i esken sin ennå, med dette skal den vist yte 350 hk... Har veldig lyst på den, men vil vite hva det vil koste først...

#204607  av csstian

Er ikke sikker på den bilen.Men på en 92 mo gt4 er det 44000 i regavgift ifølge en anonse på autodb.Men syntes det hørtes rart ut at den bilen skulle yte 350hk med nyoverhalt topp og ny turbo.Om det ikke er gjort noa annet mods på den så stemmer ikke det!! Er jo bare 185 hk orginalt.

#204608  av Creep

Ja jeg vet att det hørtes mye ut, men jeg regner med att det er gjort mere med den... Men det får jeg forhøre meg om hvis jeg finner ut om jeg vil ha den eller ei...

Regner med att omregistreringa vil koste omtrent like mye, men er det den eneste avgiften jeg trenger å "bekymre" meg for? Utenom forsikringa da selvsagt :p

#204618  av sleeper

hvis bilen ikke har blitt vist her i norge så burde\må du nok montere motoren sammen sm en org motor.. ( ikke større turbo og hels org ic) ( stempel osv merker de jo ikke noe til.... så alt inni motoren kan du la være som de er..)

for da må den inn på biltilsynet for og førstegangsgodkjennes....

og så etter det så er det bare og montere på stor turbo... :lol: :lol: ( den blir jo ikke godkjennt med stor turbo...