TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Slingshot / JSI

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #204680  av sindrejl

Noen som har erfaringer med dem? bare positivt eller noe negativt man burde vite? Send gjerne pm om det ikke er for allmennheten :)

#204718  av Stiansen

Lyst på Skyline nå? :P
Hadde du ikke en Rx-7 på gang da? eller er det jeg som husker veldig feil..?

#204726  av sindrejl

Stiansen skrev:Lyst på Skyline nå? :P
Hadde du ikke en Rx-7 på gang da? eller er det jeg som husker veldig feil..?
du husker rett, men den jeg skulle få tak i der, som skulle bli ferdig i sommer, blir ikke ferdig før jul/nyttår så dropper nok den :(

#204779  av Stiansen

Ahh, da så.. Hukommelsa har ike svikta helt :)
Så nå går du for en Skyline?

#204804  av lasse

Skyline?
Er det noen kallenavn jeg har gått glipp av her eller?

Hvilken modell tenkte du på da?

#204816  av sindrejl

Stiansen skrev:Ahh, da så.. Hukommelsa har ike svikta helt :)
tja.. kunne vært morro å prøvd :) jsi har så mange r33 gts'er som er dønn originale og det liker jeg :)
 #204817  av erling

sindrejl skrev:Noen som har erfaringer med dem? bare positivt eller noe negativt man burde vite? Send gjerne pm om det ikke er for allmennheten :)
Er hygglige karer de. Har ikke handla bil av dem, men treffer på dem av og til. Har ikke hørt noe negativt om dem heller. De har jo drevet på med dette en stund nå, de har gode kontakter, så jeg hadde ikke hatt noen betenkligheter med å handle gjennom dem. :)

#204830  av Stiansen

sindrejl skrev:
Stiansen skrev:Ahh, da så.. Hukommelsa har ike svikta helt :)
tja.. kunne vært morro å prøvd :) jsi har så mange r33 gts'er som er dønn originale og det liker jeg :)
De virker greie de ja, har i hvertfall ikke hørt noe annet om de..
:)

#204835  av sx-4-ever

De er skikkelig greie folk =) Var oppe på "Superstreet Haugesund" tidligere i år, og de prøvte 200'n min og jeg kjørte skyline :) Herlig bil og kjøre ! Sterkt annbefalt. Går utroligt bra originalt. Virker som de vet hva de holder på med. Hadde engang planer om å kjøpe av de, men det ble supra isteden :D

#204931  av sindrejl

sx-4-ever skrev:De er skikkelig greie folk =) Var oppe på "Superstreet Haugesund" tidligere i år, og de prøvte 200'n min og jeg kjørte skyline :) Herlig bil og kjøre ! Sterkt annbefalt. Går utroligt bra originalt. Virker som de vet hva de holder på med. Hadde engang planer om å kjøpe av de, men det ble supra isteden :D
tja.. "går utrolig bra originalt" hehe.. celicaen min med 3 godt voksne menn i kjørte faktisk sakte menn sikkert ifra en GTS her om dagen på motoveien. Da hadde skylinen yppa lenge til bråk før vi gadd gi oss med :) Dog skal sies jeg ahdde rundt 0.9 ladetrykk og han hadde sikkert en skyline i mindre bra stand. ? Nå står jeg og klør meg litt i hodet, siden finansiering av ny bil er i orden, jeg har litt lyst på avensisen til toyparts (men det er jo mye det samme jeg har allerede)., Har veldig lyst på Skyline men er vanskelig å selge celica gt4 privat og har muligheter for en supra som har gått 200.000 men kun hatt en eier til en billig penge. Valgets kvaler da gitt..

#204950  av TurboKnut

Har bare hørt positive ting om JSI. Du kan trygt handle der, de er seriøse og driver ikke med noe "tull".

Jeg har selv akkurat kommet hjem fra en 3 døgn og 3000 km lang tur i GTS som er helt original og det var en positiv opplevelse.
Den går bra men trenger å piskes litt for at det skal være ordentlig sprut i den. Fra 5000 og oppover drar den skikkelig godt.
Det som er litt kjedelig er at den sperrer (elektronisk) på 5000 rpm på 5. gir men man får kjøpt de-limiter som gjør at den går fortere.

(Bildet er tatt et sted det er lov å kjøre fortere enn 110 km/t)
Vedlegg
252_5270.JPG
252_5270.JPG (61.09 kiB) Vist 961 ganger

#204953  av sindrejl

TurboKnut skrev:Har bare hørt positive ting om JSI. Du kan trygt handle der, de er seriøse og driver ikke med noe "tull".

Jeg har selv akkurat kommet hjem fra en 3 døgn og 3000 km lang tur i GTS som er helt original og det var en positiv opplevelse.
Den går bra men trenger å piskes litt for at det skal være ordentlig sprut i den. Fra 5000 og oppover drar den skikkelig godt.
Det som er litt kjedelig er at den sperrer (elektronisk) på 5000 rpm på 5. gir men man får kjøpt de-limiter som gjør at den går fortere.

(Bildet er tatt et sted det er lov å kjøre fortere enn 110 km/t)
er det som er så greit med originale biler, da vet du nøyaktig hva som er gjort, eventuelt ikke gjort da ;) Sånn at man kan enkelt og greit hive på feks ny eksos, downpipe og bc så får man raskt pisket bilen opp i det den originale turboen og toppakningen tåler :P

#205182  av tommis

Har bare positivt å si om JSI jeg jaffal. Kjøpte en ny turbo og noe andre trimmgreier til en 200sx jeg hadde. Hyggelige og hjelpsomme folk.

#205199  av sindrejl

høres bra ut.. sprm er bare om jeg får solgt celicaen :) samt bilen går så inni gamræva bra at jeg er nesten litt usikker :P