Har hørt mye godt om Mongoose sitt, men jeg likte ikke helt utseende på det, pottene er jo usymmetriske. Men det skal altså høres fint ut, vet ikke om det brummer, og det er jo begrenset hvor mye brumming man får av en 4'er, ikke akkurat noen rekke6'er eller boxermotor disse.
Om det er 2 stusser du vil ha er det vanskelig eller dyrt å få tak i de japanske (Phoenix Power Dep 1 og 2, Greddy Power extreme osv). Tror jeg ville kjøpt meg BERK sitt om jeg skulle kjøpt nå (via MR2OC), hørtes ganske brumlete ut. Evt. TKO eller Fujitsubo Legalis R, men LegR er mer stillegående og anonymt. Kanskje Mongoose sitt som sagt, men heller det som er avbildet i midten over, Blue Flame, har hørt filmklipp av det og det høres tøft ut. Billig og pent er det også.
Av de enstussede synes jeg Blitz NUR-Spec R blir for bråkete (er det ikke det Morten har på sin gule? Perverst mye lyd!).
Vanskelig å kjøpe eksos. Det er jo umulig å høre på lydklipp for å bestemme seg, får jo ikke samme brummingen ut av høytalerne hjemme som ved å stå bak bilen, eller sitte inni.