Var ute å kjørte tidligere i kveld og alt virka normalt med bilen. Men i 11 tiden mista jeg plutselig ladetrykket. Kjørte ca 1 mil til verkstedet å starta å kikke litt på bilen. Demonterte innsuget til turboen og der fann jeg denne.

Så da var det i grunn berre å sette i gang med den ufrivillige skruingen. Etter en GOD del banning og tre knekte bolter på manifolden såg det slik ut i motorommet klokka 2.

Etter jeg fikk kikket litt på turboen ser den i grunn ganske fin ut etter forholdene. Har kikket litt på den før og det ser ikke ut som om det er komt noen skader som ikke var der fra før. Så i grunn så var det flaks.

Som du ser på bilde så mangler muttern på akslingen og den kan beveges ca 5 mm inn/ut.
Er det noen som har en turbo til overs så er det bare å sende en PM

Så da var det i grunn berre å sette i gang med den ufrivillige skruingen. Etter en GOD del banning og tre knekte bolter på manifolden såg det slik ut i motorommet klokka 2.

Etter jeg fikk kikket litt på turboen ser den i grunn ganske fin ut etter forholdene. Har kikket litt på den før og det ser ikke ut som om det er komt noen skader som ikke var der fra før. Så i grunn så var det flaks.

Som du ser på bilde så mangler muttern på akslingen og den kan beveges ca 5 mm inn/ut.
Er det noen som har en turbo til overs så er det bare å sende en PM
'89 Audi Coupe Quattro
x - '93 Celica ST185 (Carlos Sainz #2002)
x - '85 Audi 80 Quattro (Vinterbil)
x - '93 Celica ST185 (Carlos Sainz #2002)
x - '85 Audi 80 Quattro (Vinterbil)