TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ca pris pÃ¥ reperasjon av rÃ¥debank?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#206401  av sindrejl

jeg fiksa rådebank for 10.000 spenn men fant ut at man kan kjøpe ny motor for 4500..

#206405  av Dennis87

okei da er det ganske uaktuelt hehe...

Jeg tør ikke å kjøpe sånn ny billig motor heller, vet jo aldri hva man får da :P har ikke råd til mer skruing nå, har brukt snart 20-25k på den bilen i bare deler

#206408  av sindrejl

Dennis87 skrev:okei da er det ganske uaktuelt hehe...

Jeg tør ikke å kjøpe sånn ny billig motor heller, vet jo aldri hva man får da :P har ikke råd til mer skruing nå, har brukt snart 20-25k på den bilen i bare deler
tjass, får en ok stand til 4500 da. Kjøp delebil feks og hiv over motor og selg delebilen igjen ;)

#206428  av Fred

Hadde rådebank i v6 camryn min, tok en råsjans og kjøpte alle lagra nye å skrudde på... Har til nå gått 120K etter reparasjonen, og han som har den nå kjører fortsatt....

#206647  av Larsen

Kommer vel ann på hvor mye som er ødelagt. Det koster ca. 750 for rådelagerene på toyota. Er du heldig så kan du bare ta av bunnpanna og byttet lagerene derifra.

#206887  av lasserj

detter problemet er jeg alt for godt kjent med, har bytta 2 blokker på gamle bilen min, kjøpte bruk motor begge gangene og det ble dyrt, slitt veiv på begge.

send heller veiva til sliping, koster 2700-2900 kr på cylinder service, da får man med nye lager og.

#206913  av sindrejl

lasserj skrev:detter problemet er jeg alt for godt kjent med, har bytta 2 blokker på gamle bilen min, kjøpte bruk motor begge gangene og det ble dyrt, slitt veiv på begge.

send heller veiva til sliping, koster 2700-2900 kr på cylinder service, da får man med nye lager og.
tja, cylinderservice svina tok 7500 av meg!

#207673  av Mr2stord

Var ute for dette på min eg og, byttet alle lager og ingen merker på veiven. Bilen blei kjørt kun eit halvt år so stod den der. Veit ikkje korleis den blei kjørt, siden eg solgte den rett etter at eg fikset den. Veldig kjipt.