Som topic sier blir bilen veldig varm. Dette skjer bare når jeg har kjørt ca 1 time + noen forbi kjøringer. Og når den blir sånn hopper temp måler fra vanlig temperatur og nesten opp på maks. Varmen i varmeapparatet forsvinner. Temp måleren detter ned igjen etter 3 - 5 sek og varmen kommer tilbake i varmeapparatet. sånn driver den på hele tiden. Har hånden fremfor varmeapparatet hele tiden for å kjenne at den ikke blir alt alt for varm. Motoren kvitter seg også med kjølevæsken etterhvert. Den kommer ut der den skal komme ved for mye trykk i systemet. ut der med ekspansjonstanken.
Byttet førs til en brukt termostat(samme problem)
Borte noen hull i en brukt en(fungerte bedre)
Kjøpte ny termostat(fungerte en stund, men ble varm igjen)
Viften går hele tiden. Det går fint å kjøre Bergen - Voss uten problemer viss jeg kjører veldig fint. Trakker jeg litt på og motoren får litt belastning, begynner den å tulle seg igjen. Viss jeg da roer ned igjen motoren og kjører fint blir tempen fin igjen
Noen som har vert ute for noe sånt før? Er egentlig sikker på at alt av luft er ute systemet og!
Byttet førs til en brukt termostat(samme problem)
Borte noen hull i en brukt en(fungerte bedre)
Kjøpte ny termostat(fungerte en stund, men ble varm igjen)
Viften går hele tiden. Det går fint å kjøre Bergen - Voss uten problemer viss jeg kjører veldig fint. Trakker jeg litt på og motoren får litt belastning, begynner den å tulle seg igjen. Viss jeg da roer ned igjen motoren og kjører fint blir tempen fin igjen
Noen som har vert ute for noe sånt før? Er egentlig sikker på at alt av luft er ute systemet og!
* Toyota Celica Carlos Sainz nr 2451
* 2010 Mazda 3
- Toyota Celica Carlos Sainz delebil
* 2010 Mazda 3
- Toyota Celica Carlos Sainz delebil