TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Levin AE86

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#208783  av Helmer

Er grombil det der, men syns kanskje 85 laken var litt i overkant for en 19 år gammel corolla med 124 hester som har gått 245 tusen!
Motoren er riktignok total overhalt, men 85 høvdinger a gitt!!

Men jøsses, bilen er skikkelig kul den, er nok bare jeg som ikke er nok "spesielt interessert!" :)

Uansett, grattis med ny bil! :wink:
 #208787  av turbokjell

Men er det ikke litt vel mye får den. Den står på skal ha lista mi 8)

#208869  av Kenshin

Prisen er kanskje litt høy :wink:
Men akkurat DET bryr eg meg ikke om. Har lett lenge etter denne type bil. Men enten har den vært i dårlig stand, veldig god stand, men altfor dyr eller høyreratt.

Denne hadde venstreratt, grei nok pris og i toppstand:)) Og denne blir min første bil som endelig har bakhjulstrekk, så nå kan eg lære meg drifting

8)

#208874  av BrennaRacing

Syns ikke prisen var så værst jeg...Vanskelige å få tak i slike biler i god stand, så jeg tror ikke du har gjort no dumt kjøp....Fet bil forresten... :D

#208880  av Kenshin

Har aldri hatt noe med Need4Speed.no å gjøre før. Så eg håper kjøpet går enkelt og greit.

Sendte melding å ba han ta kontakt når han hadde fått snakket med selgeren i Sveits, som er 2 dager siden nå. Og fortsatt ikke hørt noe fra han. :P

#209718  av wacky

Jeg har en handel gående med dette firmaet. De skal importere en mr2 turb fra Japan for meg. Skulle ta ca 2mdn fikk jeg opplyst.....har ventet over 4 mdn nå....

#209751  av Kenshin

Fikk beskjed i dag at bilen min står nå i Trondheim, og venter bare på godkjenning fra Biltilsynet.

Fra eg bestilte den til eg får den, vil eg tro det har gått under 2 uker :D

#209767  av celica4ever

rå bil! regner med at du blir fornøyd :wink:

#209775  av Levin GT

Kul bil.....Det kommer flere å flere slike til landet etterhvert ja..
Velkommen i "Levin" gjengen..

Levin GT

#209778  av Kenshin

Takk for det Levin GT :D

Har vært på søken etter en slik AE86 lenge nå. Endelig fant eg en som var i topp stand, grei pris og venstrerattet. Neste tirsdag/onsdag får eg julegaven i forskudd. En stor, hard og rask pakke :wink:

#210060  av Levin GT

Vi må treffes en dag du har fått bilen,så kan vi beundre hverandres biler.
Jeg har forgjengeren til AE86, og har god kjennskap til og kunnskap om slike eldre toyotaer...
Kjenner du til forresten til Robert som har AE86 Apex?

Levin GT

#210078  av Kenshin

Er det Rack du snakker om? Kjenner ikke han noe særlig. Sist eg så han hadde han CRXen :wink:

Skulle gjerne ha møtt på flere AE86'ere i byen ja:) AE86 er bare en rå bil.

#210258  av Levin GT

Ja.....Han har AE86 Apex han no.....Var ute hos meg og viste den frem forleden dag...Jeg hadde aldri møtt fyren før.Grei kar og dødskul bil.Rød og svart.......
Uansett......Når får du bilen din da?....Frantidige planer for den?

Levin GT

#210280  av Kenshin

Eg reiser til Trondheim mest sannsynlig på tirsdag/onsdag neste uke. :D

Siden bilen er en klassiker, så skal den ikke få montert noe bodykit på den. :wink:
Kommer sikkert til enten å bytte motoren eller montere kompressor.
Har ikke lagt noen spesielle planer for den ennå. Vil bare ha tak i den
:lol: