Grunnet mulig kjøp av nyere bil, så sjekker jeg responsen på min Corolla med kompressormotor. Motor ble importert fra japan av forrige eier og er gått nå 107000. Der er montert Autronic datasprut som er programmert av VS motor. eksos anlegg skal visstnok også være bygd av dem, men etter en sjekk tviler jeg på det. Bilen er bremset til 182.2HK! Går meget(!!) godt! Bremseskiver og klosser foran er byttet, lenkearmer er byttet++ Der er på røde koni dempere med progressive fjærer.
Bilen er lakket i en spesiell grønn farge som skjærer over til gull-gul i solskinnet! Den er og fullt stylet med kit fra pakfeifer. Har og byttet ut baklyktene med sort lexus, ble meget bra!!
Minus sider: Skjørt burde lakkes. fanger foran må fikses litt grunnet sprekk på 2 plasser. bakfanger har en liten brist! Spoiler har litt lakk flakket av. Ripe på panser.
Dette var tatt i betraktning når jeg kjøpte bilen og betalte da 57000,- for den.
Har kvitteringer fra VS motor på ca kr 40000.
15" alu sommer og usikker" på dårlige 13" vinter.
Selges for kr 54000,-
Kontak på tlf: 99301859 eller PM!
PS ikke felgene på bildet!
Bilen er lakket i en spesiell grønn farge som skjærer over til gull-gul i solskinnet! Den er og fullt stylet med kit fra pakfeifer. Har og byttet ut baklyktene med sort lexus, ble meget bra!!
Minus sider: Skjørt burde lakkes. fanger foran må fikses litt grunnet sprekk på 2 plasser. bakfanger har en liten brist! Spoiler har litt lakk flakket av. Ripe på panser.
Dette var tatt i betraktning når jeg kjøpte bilen og betalte da 57000,- for den.
Har kvitteringer fra VS motor på ca kr 40000.
15" alu sommer og usikker" på dårlige 13" vinter.
Selges for kr 54000,-
Kontak på tlf: 99301859 eller PM!
PS ikke felgene på bildet!
Vedlegg
Toyota Landcruiser 90
Toyota Corolla AE92 (20V ST)
Toyota Celica GT4 CS
Toyota Corolla KE70 2d.
X 1986 Toyota MR2
X 1988 Toyota Celica 2.0GT
x 1987 Toyota Corolla 4agze
Toyota Corolla AE92 (20V ST)