TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøp & salg og privathandel forumene.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #210272  av FireWalk

Jeg syntes det blir litt forvirring rundt det å ha det gamle forumet oppe enda. Det virker som om noen ikke får med seg at all privathandel nå skal foregå i privathandel forumet, og fremdeles poster i kjøp & salg. Dette fører til at mange kanskje ikke er klar over privathandel forumet og følger med i kjøp & salg.. og omvendt... så kan en gå glipp av et potensielt kjøp eller salg i værste fall.

Hva med å flytte alle nyere inlegg, si f.eks datert 2 måneder tilbake i tid til det nye privathandel forumet? også stenge det gamle kjøp & salg forumet?
 #210273  av Mr2 Mk2

FireWalk skrev:Jeg syntes det blir litt forvirring rundt det å ha det gamle forumet oppe enda. Det virker som om noen ikke får med seg at all privathandel nå skal foregå i privathandel forumet, og fremdeles poster i kjøp & salg. Dette fører til at mange kanskje ikke er klar over privathandel forumet og følger med i kjøp & salg.. og omvendt... så kan en gå glipp av et potensielt kjøp eller salg i værste fall.

Hva med å flytte alle nyere inlegg, si f.eks datert 2 måneder tilbake i tid til det nye privathandel forumet? også stenge det gamle kjøp & salg forumet?
Skjønner hva du mener, men det er jo ikke mulig for den "vanlige" brukeren å lage NYE tråder i "kjøp og salg" delen. Om noen har poster i den gamle "kjøp og salg" delen og føler responsen er dårlig, så er det jo fullt mulig å lage en ny tråd i "privathandel" delen.Eller sende en pm til en av moderatorne og be om å få den flyttet. :) Planen her er jo ganske enkelt at den gamle "kjøp og salg" delen skal "dø ut" med tiden...Noe som igrunn ser ut til å virke greit :)

#210296  av FireWalk

Om den blir fjernet etter hvert så er jo det det beste, når en ser at der ikke er noen tråder som er relevant lenger (så en ikke frarøver noen sjansen til å få solgt noe som er postet der).

Var bare litt bekymret for at den kanskje stjeler litt oppmerksomhet vekk fra det andre og nå mer relevante privathandel forumet. :D

#210319  av CelicaTurbo

Som det står i annonseringen så er det gamle forumet stengt for alt annet enn å svare i de diskusjonene som er der, det for å gi folk muligheten til å fullføre salgene. Når da forumet er uten aktivitet og innleggene er gamle nok til at de ikke er historisk viktige lengre så vil hele forumet slettes. Slik det er nå så er det satt til at alle diskusjoner som ikke har fått svar de siste 60 dager skal slettes automatisk, men når jeg sjekket nå så har ikke det skjedd selv om konfigurasjonen tilsier at det skal skje. Vel, jeg har gjennomført en slik sletting manuellt så det er noen tusen poster færre der nå i det minste ;)

#210333  av FireWalk

sweet.. 8)