TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny corolla sedan i mai. Fresh?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #210500  av celicat23

Sakset ut fra: http://www.dinside.no/php/art.php?id=359908

"Corolla sedan: Modellskifte

Corolla sedan
Også verdensbilen Corolla sedan tas i disse dager ut av produksjon. Men i mai kommer en helt ny Corolla sedan. Denne er betydelig større og mer påkostet enn dagens utgave. Prisene er ikke klare, men Toyota-importøren kan fortelle at bilen vil bli tilgjengelig med de samme motorene som Auris - minus 2.2 diesel. Sedan-utgaven vil altså bli alene om å forsvare Corolla-navnets ære. Og det kan bli vanskelig - sedaner er nemlig særdeles tungsolgte biler her i landet."

Er det bare meg, eller er dette den peneste corolla laget?
Vedlegg
2268142.jpg
2268142.jpg (22.37 kiB) Vist 546 ganger
2268141.jpg
2268141.jpg (25.78 kiB) Vist 546 ganger
2268138.jpg
2268138.jpg (16.54 kiB) Vist 546 ganger
2268137.jpg
2268137.jpg (20.69 kiB) Vist 546 ganger
2268136.jpg
2268136.jpg (17.38 kiB) Vist 546 ganger

#210501  av mysil

den var nice !, få sleppt den nedpå og kasta på noen 19" på den så blir den fet ! :D

#210508  av celicat23

Jupp. Ett diskre lite lip-kit, 19" og blodsenking, solfilm, ny grill, og riktig farge (ser for meg at den kan bli porr i bl.a. sort) så snakker vi corolla jeg faktisk har lyst til å kjøpe meg.

#210509  av arctic_celi

Endrer man noen småting med den der så tror jeg den kan bli veldig fin.
Intreøret var veldig fint som det var...

Var i chile og da så jeg hundre vis av denne Yaris'en...
Synes den var litt kult :)
Vedlegg
cabeceraprincipalnyaris.jpg
cabeceraprincipalnyaris.jpg (13.26 kiB) Vist 524 ganger

#210532  av BrennaRacing

Interiøret var pent...Å det var vel egentlig det eneste :)

Syns bilen var skikkelig kjip jeg...Typisk Toyota og typisk japansk

#210533  av hovik

Den ser noe uggen ut ja. Hva er vitsen med de 2 høla på hver sin side i baken på den ? ( Ser jo tydelig en bitteliten eksosstuss under bilen )

#210536  av aneriks

jeg synes i grunn den så bra ut den :D

#210545  av Carina_E

syns det så ganske så bra ut jeg også..
bare få den litt nærmere bakken og noe større hjul på den, tona ruter rundt om og dele fangera langs med og sjøte på ca 5 cm både foran og bak og noe på sidene...
tror også den hadde vært rå i svart..

de to hulla på sidene bak er sikkert planlagt slik at flames skal komme ut der da :twisted: hehehehe

#210580  av jsun

celicat23 skrev:Jupp. Ett diskre lite lip-kit, 19" og blodsenking, solfilm, ny grill, og riktig farge (ser for meg at den kan bli porr i bl.a. sort) så snakker vi corolla jeg faktisk har lyst til å kjøpe meg.
Når den kommer i "Hatch" så kan det bli min neste bil... så fremt det kommer en GOD motor i den.... med min kjøring vurderer jeg en sterk diesel neste gang :wink:

Frem til da beholder jeg VVT-I sine ønsker om jaaaag.....

#210583  av tojo2

celicat23 skrev :er det bare meg, eller er dette den peneste corolla som er laget. Milevis i fra å vere den peneste etter min mening.
Synes den ser ganske oppblåst og sprekkeklar ut , som så mange andre nyere biler. Overgangen mellom bagasjelokk og tak er ganske pent men "that`s it ".

#210617  av lexusmann

Syns da den så riktig så fin ut.....Kunne også tenkt meg en sånn...hvis ikke prisene blir altfor stive, da...eneste jeg tenker Honda accord når jeg ser fronten...noen enige?

#210629  av aneriks

lexusmann skrev:Syns da den så riktig så fin ut.....Kunne også tenkt meg en sånn...hvis ikke prisene blir altfor stive, da...eneste jeg tenker Honda accord når jeg ser fronten...noen enige?
tenkte og på accord når jeg så den, men accorden er fin den så det gjør da ikke noe :D

#210634  av Speeder

jsun skrev:
celicat23 skrev:Jupp. Ett diskre lite lip-kit, 19" og blodsenking, solfilm, ny grill, og riktig farge (ser for meg at den kan bli porr i bl.a. sort) så snakker vi corolla jeg faktisk har lyst til å kjøpe meg.
Når den kommer i "Hatch" så kan det bli min neste bil... så fremt det kommer en GOD motor i den.... med min kjøring vurderer jeg en sterk diesel neste gang :wink:

Frem til da beholder jeg VVT-I sine ønsker om jaaaag.....
Corolla kommer ikke lenger som hatchback, den vil fremmover hete Auris.
Den kommer med 2.2D4d motoren, noe som skulle gi nok av kraft til denne 'lille' bilen.