TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• dropper 200fotobokser

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #211794  av Rømmling

enda flere gode ny heter jo hehe

VG nett

#211798  av Akopley

:mrgreen:

#211815  av celicat23

"Når vi gjør andre tiltak, som for eksempel å bygge nye og sikrere firefeltsveier, er sikkerhetskriteriet oppfylt. Da er det ikke behov for fotobokser, sier Amundsen i Vegdirektoratet. "

Jøssenavn... Noe fornuftig, fra den kanten?!? Jeg er lettere sjokkert...

#211853  av jumbo

At de endelig fatter hvor kraftig virkemiddel bedre veier er er jo fantastiske nyheter.

At de ikke setter opp flere fotobokser ser jeg derimot på som negativt i den store sammenhengen, fordi selv om politi og politikere aldri innrømmer dette ER det et faktum at det foretas mindre manuelle kontroller på strekninger fulle av fotobokser, og basert på akkurat dette ser jeg på boksene som er fordel.

#211898  av cameleon

celicat23 skrev:"Når vi gjør andre tiltak, som for eksempel å bygge nye og sikrere firefeltsveier, er sikkerhetskriteriet oppfylt. Da er det ikke behov for fotobokser, sier Amundsen i Vegdirektoratet. "

Jøssenavn... Noe fornuftig, fra den kanten?!? Jeg er lettere sjokkert...
Noen ganger så tror jeg at en tur ut på byen sammen med deg hadde vært en opplevelse uten like :D De kommentarene dine er bare så jævlig geniale til tider at jeg har nesten ikke ord :lol: :!: :D