TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PÃ¥ tide med nye sommerdekk..

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #211939  av WaxFraq

hepp!

noen som har erfaring med http://www.dekkexpress.no/ ???

dem hadde jo noe av de sykeste prisene jeg noensinne har sett...!!!!

søk opp feks. 235/40/17.. sick..!

å en ting..hvis noen sier at det er liten økonomi i å kjøpe billige dekk..
for min del så er det egentlig ikke verdt å kjøpe dekk til 3000,- stk. bare for at dem bråker mindre eller slites senere...

en ting skal dyre dekk ha, dem sitter bedre..men faan..man skal jo spole litt å..å da er det ikke mye økonomi i å kjøpe dyyyre dekk..?? :roll:

sliter jo ut ett sett bakdekk i løpet av en sesong uansett..(værtfall..) :wink:

#211951  av jumbo

Trikset er å heller kjøpe et sett skikkelig gode dekk til go-felgene og faktisk behandle dem nogenlunde pent, og heller kjøre slicks på litt mindre dim som man mishandler på treff etc.. både bedre og billigere i lengden

#211969  av BrennaRacing

Jeg har disse på bilen min:

Produsent: NANKANG Modell: NANK NS2 E

Dimensjon: 215/35ZR18 Loadindex: 84

Koster 974 kr,...

Jeg syns hvertfall de dekkene er helt geniale...Sitter veldig bra i svingene og sporer ikke i det hele tatt

#211972  av celicagt4205nord

BrennaRacing skrev:Jeg har disse på bilen min:

Produsent: NANKANG Modell: NANK NS2 E

Dimensjon: 215/35ZR18 Loadindex: 84

Koster 974 kr,...

Jeg syns hvertfall de dekkene er helt geniale...Sitter veldig bra i svingene og sporer ikke i det hele tatt
har dårlig erfaring med nankang...di var bra til å begynne med, men når di først begynte å slites så gikk det unna..di hadde også problemer med å holde på lufta...kunne plutselig være flatt uten grunn...men de var ikke pongtert..rart...men det kan hende det er bedre nå..er en stund siden jeg hadde slike..men ser di har annerledes mønster nå..

#211973  av BrennaRacing

hmm...Har ikke merket no til det ennå...Men jeg kjøpte de i juni da, så har jo ikke kjørt så mye med dem

#211974  av celicagt4205nord

BrennaRacing skrev:hmm...Har ikke merket no til det ennå...Men jeg kjøpte de i juni da, så har jo ikke kjørt så mye med dem
vi var mange som kjøpte akkurat samme dekka...å alle var plaga med det samme..så det var ikke bare meg!

#211978  av sindrejl

er ikke så enkelt for vi som må ha brede dekk :( minimum 2k pr dekk

#211986  av inzane2012

prisen på 225\35\18 bridgestone dekkene var j0 ganske kurant vil jeg tro, nesten 1700 spenn...di dekkene som står på sommerfelgene mine nå fikk jeg bekjed om atte kostet ca 3500(falken ett-eller-annet) men vet ikke om d stemmer sien jeg ikke ha sett noe kvitering...

le faktisk sugen på å kjøpe de 18'' til mr2n som va på den sia:)

#212025  av WaxFraq

hva er breie dekk da? sjekk ut dekkexpressen da.. :wink:

hadde vært greitt med flere sett dekk..meneh...hva med de turene man skal til-fra butikken m/m da??? hehe..kom ikke å si at du kjører som en prest..!!!! :lol:

#212040  av sindrejl

må ha 265.. prest? jeg? seff ;) ;) dem hadde bare et dekk i den bredden.

#212077  av Mr2 Mk2

*Flyttet*

Grunn:Vi har en egen "dekk og Felg" del

#212655  av inzane2012

har seriøst begynt å få smaken på en audi felg som vi lager der eg jobber, men fant idag ut at boltsirkelen var 5*113.4, husker ikke hva senterhullet er eller innpresset men skal sjekke det ut over helgen, vst senterhullet og er litt mindre enn på mr2'n skal jeg høre om det er mulig å få bort opp hullene til å passe min bil;)

berre litt kjedelig at jeg enda ikke har fått sjangsen til å se felgen nå den kommer ut fra lakken, så er ikke sikker på hvordan den helt ferdige felgen ser ut:(

legger ved ett bilde at felgen før den er dreiet, vasket og lakkert;)
Vedlegg
audi 164 felg...8*18
audi 164 felg...8*18
DSC00085.JPG (255.81 kiB) Vist 2024 ganger

#212893  av WaxFraq

sindrejl;
265?? hva har du gjort for å få på det?? seriøøs vaaalsing????

:wink:

#212898  av Andy_Celica

WaxFraq skrev:sindrejl;
265?? hva har du gjort for å få på det?? seriøøs vaaalsing????

:wink:
Sindre kjører jo supra, ikke noe problem å få på slike størelser på en slik bil :D